Brød

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Vi tenker å begynne med brød til frøkna vår nå,og da lurte jeg litt på om det er flere som har begynt og hvordan gjorde dere det?
 
Prøvde å gi brød med leverpistei. Smurte da ei skive, skjærte a skorpa og skjærte resten i passe biter (ca 1x1 cm)... ga da en bit men han lilte det ikke... skal prøve flere ganger. Har og gitt bare leverpostei-han likte ikke det heller

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har gitt litt brød. Første gangane reiv eg bare av nokre små bitar av mi skjeve, for han var så veldig interessert i det eg åt på. Har laga skive med leverpostei til han. Skjerer vekk skorpene og lagar små bitar. Og gir han ein og ein bit i munnen. Har prøvd å gi han i neven og, men han treff ikkje heilt munnen sjølv ;) virker ikkje som han tygg det noko særlig før han svelger så eg gir ganske små bitar om gangen.
 
Her vil han gjerne prøve det meste så har spist såvidt brød tre ganger..dvs jeg river av veldig små biter med enten smør eøler leverpostei.han liker det veldig godt:)
Kan sikkert prøve øitt større biter men tror jeg vil prøve m brød uten så mye hele korn /frø..er redd han skal sette fast...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har såvidt begynt å gi henne skalk hun kan tygge og bite på. Ikke gitt brød med pålegg enda. Begynner vel snart, men jeg vil først ha på plass alle måltidene ( frokost, lunsj, middag, kvelds ) først. Har tatt litt tid her, for hun nekta å gape. Har nå faste måltider morgen og kveld, så en liten stund til enda kanskje.
 
Har prøvd med litt, men han liker ikke klumper og var ikke interessert. Men vi er enno bare på smaksprøver så kan ikke forvente så mye enno :)
 
Har nå gitt henne brød med leverpostei i ei uke nå,og jenta mi ELSKER det. Foreløpig spiser hun ca. 1/2 skive,men vi prøver å øke litt etter litt. Skal prøve med litt prim også,for at hun ikke skal spise seg lei på leverpostei.
 
I dag fikk lillebror litt skive med smør på. Skjærte små biter på 1 x 1 cm, beholdt skorpen på. Han gapte og koste seg, fikk vel i seg 1/4 skive. Brukte litt tid på å få skiven bak i munnen og svelge, men fikk det til:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp