Brød

justair

Gift med forumet
Baker dere brød selv?
Og hvilke brød baker dere og hvor mange om gangen, med eller uten form?

Jeg baker, ja. grove brød med en del korn i. Baker som oftest fire i slengen og deler de i to før de fryses. Jeg må ha de i form ellers sklir de alle veier... :p

Jeg baker, ja. grove brød med en del korn i. Baker som oftest fire i slengen og deler de i to før de fryses. Jeg må ha de i form ellers sklir de alle veier... :p

baker havrebrød, men har litt ekstra vann og havrekli+hvetekim i :D skal bake 4 denne gang, deler de også i to før de fryses, og bruker form, men har to som er like og to som er litt mindre en de igjen så er 2 ulike str....

skal bake brød i dag:)

Liker veldig godt heimebakt brød, men har faktisk ikkje bakt etter vetleguten kom! Skjerpings! Pleier å bake grovt brød uten form.

Ja spiser bare hjemmebakt:)
Lager to brød i slengen, bruker form. Kjøper ferdigpakker, en oransje pakke som jeg tror heter kornbrød. Har i ekstra, solsikkefrø, gresskarfrø og andre frø som er godt:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Baker "selv", kjøper som regel bestemors grovbrød pakker fra mølleren(?). Tilsetter havregryn og olje, å ja jeg bruker form :) baker bare to i gangen da jeg ikke har fryser..

Back
Topp