Brød til baby

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har begynt med brød til de små? Noen som har noen gode brød og anbefale? Type med lite korn(tenker det er vanskelig å "tygge"), grovt og lite salt.
Jeg lager all barnemat selv, men akkurat å bake brød, der kjenner jeg grensa mi går :p

Jeg gir lille vanlig grovt brød, uten hele korn. En stor favoritt her i huset. Deler opp i små små biter også plukker hun de opp selv og spiser!

Vi bare gir det brødet vi spiser, vanlig grovt, har vel både gitt med og uten frø. Smører på leverpostei, skjærer i strimler, og så spiser hun selv, resten tar bikkja [emoji23][emoji108]

Jeg har gitt brød grovt brød til min da grøt ikke er en favoritt. Har brukt både halvgrovt brød (2/4) og veldig grovt brød (4/4). Men tror favoritten er 3/4 da de smaker litt mer i tillegg til at det ikke er hele frø i de typene jeg har kommet over.

Har ikke begynt med brød ennå. Men har allerede bestemt at han skal få fjellbrød. Passe grovt uten hele korn, og 3/4 på grovhetshjulet :)

Fikk beskjed av hs med og vente til han var 7mnd før han fikk brød. Så vi venter litt, men grøt og middag går ned på høykant :)

Fikk beskjed av hs med og vente til han var 7mnd før han fikk brød. Så vi venter litt, men grøt og middag går ned på høykant :)

Samme her, prøvde med en skalk her om dagen bare fordi hun var litt urolig .. suttet i vei [emoji3] klør i munnen om dagen!

Gir frøkna skalken fra et grovtbrød hver gang jeg handler, 4/4 på grovhetshjulet og ser ut som det er mørk loff:p

Back
Topp