Brått tom for energi

Løvemor2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
I dag på butikken etter jobb opplevde jeg noe ekkelt. Mens jeg gikk der var jeg plutselig brått helt tom for energi. Gav meg et lite innblikk i hvordan de som sliter med utmattelsessykdommer må ha det for guri så tungt det ble å fullføre handlinga og komme seg hjem. Nå sitter jeg her da og lurer på hva som skjedde og når energien kommer igjen.

Vet ikke. Ble ikke noe svimmel eller kvalm bare helt utmattet helt plutselig.. Fått i meg mat og fortsatt sliten men nå føles det heldigvis mer som mangel på søvn.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Kanskje du bare må legge deg tidlig ikveld? Jeg er helt utslitt som regel etter jobb, og d kan komme fort.. Hvis jeg legger meg kl ni så går som regel dagen etter bedre.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det har nok sikkert sammenheng med at jeg har sovet dårlig i det siste ja så får håpe jeg sover godt til natta:)

Lurt å sjekke om man har nok jern når man er gravid :) Også trenger man mye hvile og søvn nå ja, så pass på at du setter deg ned og slapper av når du føler at du trenger det:)

Går allerede på jerntabletter pga mangel på det. Det førte til hodepine så tips til alle om å sjekke det ja.. Sliter av uforklarlige grunner med å sove.. Er ikke lenger trøtt når jeg legger meg eller våkner i løpet av natta og får ikke sove igjen fordi jeg ikke er mer trøtt.. Så kan nok være mangel på hvile det kom av.. Men synes jo det er litt rart at kroppen min tilsynelatende gir signaler om at den ikke trenger hvile (ikke trøtt) dersom den trenger mer hvile..

Back
Topp