Brått strikkelyst....

Kjøpte "hentesett" til første, skal bli litt gøy å ta hjem kommende i egenstrikk;-) Blir nok ikke hjemmefødsel på meg (ble igangsatt sist, så er nesten ikke vits å tenke i de baner engang), så da har jeg en grunn til å bruke det;-)

Tyder ikke helt på hjemmefødsel her heller, sånn pga at jeg ikke finner en hjemmefødselsjordmor her i området. Skal forhøre meg, men blir det sykehus, så trenge jeg jo et sett å frakte baby hjem i, i januar.

Potensiell kald januar.

(leste på yr i dag at el ninoer på vei i sommer, og da blir det ofte en kald vinter her nord etterpå, visstnok.)

Jeg gleder meg til å planlegge babyprosjekter❤️❤️ Begynte på et teppe til egen baby i fjor vår, nå går det kanskje an å ta det frem igjen:-)

Har begynt på et vognteppe i drops polaris. Glattstrikk på pinne 15 :)

Blir enten til oss (om dette går bra) eller min lillebror som skal ha i november :)

15 faktisk, det må gå ganske fort. Men glatt, strikker du vrang annenhver pinne?

Nøstebarn er "bare" pinne...r det 6 eller 8? Men rille,heldigvis

15 faktisk, det må gå ganske fort. Men glatt, strikker du vrang annenhver pinne?

Nøstebarn er "bare" pinne...r det 6 eller 8? Men rille,heldigvis

Går superfort :)
Strikket vrang annenhver ja. Så har jeg heklet kant øverst, i annen farge for å bryte. Selve teppet er grått, med hvit kant. Tenkte å hekle noe å applikere senere i rosa eller blått :)

Back
Topp