Brått og helt uventet var det to streker på test i dag.

snart3?

Forelsket i forumet
I kveld egentlig litt for sikkerhets skyld og kanskje litt pga jeg har litt vondt i puppene når jeg løp tidligere i dag tok jeg en test eller to. den første viser to streker der den andre var svak men man kan se den og 1 time senere ble den andre streker ganske tydelig.

Jeg skjønner ikke at det er mulig å se dette så tidlig da jeg hadde mens rundt 16-19 juni. Jeg skal da i følge terminkalkulatoren her vare 2 uker og 4 dager på vei. Er det i det hele tatt mulig å få så tydelig positiv test så tidlig?? Ellers må det være at jeg er over 8 uker gravid fra min forje mens 6 mai.

Dette kom veldig brått og helt uventet da jeg har gått på pilla og vi har vært ganske forsiktige.

Gratulerer med positiv test :) det kan være at eggløsning har vært tidligere enn vanlig denne gangen. Positiv test 4 dpo er nok for tidlig, så tipper du egentlig er lenger på vei :) har du bilde av testene?

Gratulerer :)
Tipper også at du er lengre på vei..

Tok en ny test i dag med ukesindikator og den viste 2-3 uker. Og jeg hadde jo som sakt mens rundt den 19 juni :/ skjønner ikke helt hvordan det er mulig. Men er nå da gravid, men vet ikke hvor langt på vei og når dette skjedde

De to øverste er fra sent i går kveld og den to nederste fra i dag tidlig:)

Tok en ny test i dag med ukesindikator og den viste 2-3 uker. Og jeg hadde jo som sakt mens rundt den 19 juni :/ skjønner ikke helt hvordan det er mulig. Men er nå da gravid, men vet ikke hvor langt på vei og når dette skjedde
Du e nok 4-5 veke på veg:) Gratulere :)

Ja trur jeg sånn tålig regnet meg ut til 5+2 ca :)

Gratulerer :)

Tusen takk :) litt skummelt å tenke på jeg skal bli 3 barnsmor :D

Sniker fra februar, og måtte bare legge igjen et gratulerer. Og si at jeg kjente meg igjen i innlegget ditt:) venter selv overraskende nummer 3;)

Sniker fra februar, og måtte bare legge igjen et gratulerer. Og si at jeg kjente meg igjen i innlegget ditt:) venter selv overraskende nummer 3;)

Så koselig da :) Er kanskje en mulighet jeg kommer inn til dere på februar, da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei :) ja tredje og siste svangerskap! Litt vemodig å ikke skulle være gravid flere ganger! Men tre får være stopp her i gården :)

Korleis kom du fram til den dato siden du hadde mens den 16-19 juni? :) ( berre nysgjerrig :p) rekna du fra siste mens?
Jeg regnet ut i fra clearblue sin med ukesindikator :) der stod det jo at befruktning skjedde for ca 2-3 uker siden :D

Jeg regnet ut i fra clearblue sin med ukesindikator :) der stod det jo at befruktning skjedde for ca 2-3 uker siden :D om jeg regner fra mens før der er jeg 8-9 uker på vei. Å det trur jeg ikke jeg er!

Gratulerer

Og samme her. Jeg fant ut i dag. Vi har prøvd og prøvd på nummer 2 og i dag kom 2 streker.
Flere ganger igjennom dag og kveld testet jeg.

Og bestilte legetime for bekreftelse/avbekreftelse.

Tror ikke på det før jeg ser blodprøvesvar... Hva tenker du om det, Ts? Stoler du blindt på hjemmetestene? Jeg vet sikkert i morra... Blir en rar natt.

Back
Topp