Brått ble men alene

Avori

Andre møte med forumet
Hei vakre damer. Jeg forsvant litt da mye har skjedd siden starten av svangerskapet. Barnefar gjorde det slutt i uke 25 og nå er jeg uke 28. Har så vanskeligheter med bruddet og føler meg så alene. Er det fler av dere som er alene under en tøff tid som denne?

Ellers er det stort høydepunkt å kjenne lille baby sparke og ha det fint der inne. Tusle med baby utstyr .gleder meg enormt til å han kommer. Hvordan har dere det ?

:)
 
Uff, så trist å høre! God klem til deg og den lille ❤️
 
Hei vakre damer. Jeg forsvant litt da mye har skjedd siden starten av svangerskapet. Barnefar gjorde det slutt i uke 25 og nå er jeg uke 28. Har så vanskeligheter med bruddet og føler meg så alene. Er det fler av dere som er alene under en tøff tid som denne?

Ellers er det stort høydepunkt å kjenne lille baby sparke og ha det fint der inne. Tusle med baby utstyr .gleder meg enormt til å han kommer. Hvordan har dere det ?

:)
Så trist å høre.❤️ Man er spesielt sårbar som gravid:( håper du får det bedre snart.❤️
 
Så trist. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet å bli forlatt i en så sårbar tid. Håper det går bra med deg. :Heartred
 
Er ikke i en lignende situasjon som deg, men ville bare si jeg ønsker deg alt godt og håper du har annen støttende familie å lene deg på. Må være vanskelig å sitte alene oppi dette, håper det kan løse seg for deg <3
 
Så trist å lese dette! Håper du har noen å støtte deg til både mtp bruddet og svangerskapet. Jordmor eller familie som kan støtte deg i en sårbar tid. Nyt de små tingene som du sier, spark og innkjøp. Du og baby klarer dere fint sammen <3
 
Takk for gode ord dere. ❤️ Håper det løser seg etterhvert. Moren til barnefar har og er veldig støttende så hun er god å ha.. Så håper jeg at jeg og barnefar kan bli venner for baby sin skyld etterhvert.
 
Uff så trist å havne i den situasjonen nå❤️ Håper du har folk rundt som du kan støtte deg på!
 
Så trist å lese. Håper du kommer deg raskt etter bruddet og bare kan nyte tiden fremover. Men selvfølgelig er det viktig å gi tid og rom for å sørge over bruddet når du har behov for det.
Sender deg mange styrketanker og trøsteklemmer:Heartred
 
Ble alene når baby var 3 mnd, hardt i begynnelsen. Men tok ikke lange tiden før jeg skjønte og merket at det var til det beste. Og var igrunn glad til ;) Ønsker deg masse lykke til :Heartblue
 
Back
Topp