Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God klem til deg
Går eldste i barnehagen? Hvor mye vil far ha kontakt? Ingen familie i nærheten?
Først av alt: ring familievernkontoret, de skal uansett blandes inn når det er barn involvert.
Vil bare sende deg en god klem. Jeg er ikke alene,men har to tette med 19 mnd mellom. Det blir lettere etterhvert med de to små, den minste blir mer robust, den eldste mer vant å dele seg med andre. De får mer glede av hverandre og kan også både forstå mer og underholde seg selv og hverandre mer. Å stå i det alene må være veldig tøft, men det blir bedre og lettere det også.Noen gode råd til nylig alenemor? Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å følge opp begge to. Jeg har ikke nettverk til det her..
Fvk har han ikke noe valg på. De skal inn i bildet om det er barn involvert i samlivsbrudd. Ring dit idagEldste går i barnehagen. Far kommer og går som han vil uten noe fast. Han ville helst ikke til fvk, men må det om jeg skal få litt økonomisk støtte.
Fvk har han ikke noe valg på. De skal inn i bildet om det er barn involvert i samlivsbrudd. Ring dit idag![]()
Vi skal også til familievernkontoret, han mener det er dårlig gjort av meg, sånn må det bli som flere her inne også skriver.Noen gode råd til nylig alenemor? Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å følge opp begge to. Jeg har ikke nettverk til det her..
selv om jeg beklagelig ikke har noen råd så er du i hvertfall ikke alene om å være alene.Så bra! Håper du kan få hjelp og senke skuldrene dine litt etterhvert. Jeg har ikke så mange råd eller erfaring med din situasjon, men en klem og varme tanker kan du ihvertfall få. Lykke til!Har ordnet med det nå.