bråkebaby

August16spire

Elsker forumet
Flere som har en "bråkebaby"?
Min ligger å småsutrer/skriker i søvne når det er mammaen som kommer å putter sutten i munnen.
Spytter den ut,og så sutrer hun videre. noen netter er hun snill, men inatt var hun ekstrem.
For å toppe det så legger hun seg ikke før kl 23,spiser en gang om natten,men står opp allerede 07 ca. Synes det er lite med tanke på hvor sent hun legger seg.

ORIGINAL: lindaa87

Flere som har en "bråkebaby"?
Min ligger å småsutrer/skriker i søvne når det er mammaen som kommer å putter sutten i munnen.
Spytter den ut,og så sutrer hun videre. noen netter er hun snill, men inatt var hun ekstrem.
For å toppe det så legger hun seg ikke før kl 23,spiser en gang om natten,men står opp allerede 07 ca. Synes det er lite med tanke på hvor sent hun legger seg.

Samme her.. Har prøvd forskjellige teknikker/metoder for å både legge tidligere å slutte med denne sutringen, men uten hell..  Tåler virkelig ikke å se meg føler jeg, da er det storsutring om pupp med en gang [&o]

hun ser meg ikke engang,sover jo,så vet ikke hva som må til[8D]
jeg har flyttet inn på gjesterommet for klarer ikke sove i samme rom. og pappaen våkner ikke av sutringen,for hadde sikkert vært best om han ga sutt. klarer du sove i samme rom som mini?

Back
Topp