Brå-bestilte meg enda en TUL i morgen....

Solblomst1

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Julikulene 2020
Er så redd for at noe er galt, at utviklingen har stoppet opp. Derfor fikk jeg overtalt mannen til å reise på TUL i morgen tidlig klokka 9! Har mye vondt i magen, ikke så ømme pupper lengre og føler at symptomene er mildere. Dette kan også være helt normalt men jeg har panikk innvendig.
Har TUL 02.01 men orker jeg å vente så lenge? Men en annen sak, hvis den ikke lever lengre, så må jeg vente lenge på å få fjernet den. Var jeg dum nå som bestilte TUL til selve julaften? :banghead:

Flere av symptomene mine har roet seg, spesielt brystene. De er høvelig normale.
Men du gjør det som skal til for å roe nervene dine :Heartred
Jeg håper alt er som det skal så får jeg en julaften uten å måtte bekymre meg. Men fint å høre at noen andre også har fått mildere symptomer. Kastet opp i dag tidlig da, men kvalmen har roet seg noe også og det er så annerledes fra forrige svangerskap også :confused:

Mine symtomer roet seg plutselig veldig her også. Noen dager følte jeg meg ikke gravid engang. Men så hadde jeg ultralyd time, og der var det en fin og aktiv liten gutt!! Og ble i tillegg skøvet to dager frem :Heartred Så er nok helt vanlig at disse symptomene går veldig opp og ned! Men kjenner følelsen, ble veldig stresset av det :nailbiting:

Lykke til <3 Det går sannsynligvis helt fint!
Jeg hadde time i dag, lille julaften, og var livredd for at noe var galt. Ville vært vanskelig å smile gjennom jula hvis det ikke var noe liv lenger, men heldigvis fikk vi se et aktiv lite foster og et hjerte som slo fint :-) God jul!

Jeg håper alt er som det skal så får jeg en julaften uten å måtte bekymre meg. Men fint å høre at noen andre også har fått mildere symptomer. Kastet opp i dag tidlig da, men kvalmen har roet seg noe også og det er så annerledes fra forrige svangerskap også :confused:

Med storesøster spydde jeg fra uke 7 til ho var ute. Denne gangen er jeg i tipp topp form. Skummelt, men har fått bekrefta to ganger at alt er bra. Har nå fått streng beskjed av jordmor om å stole på kroppen min❤️ det er helt vanlig at symptomene avtar rundt denne tiden også :)

Flere av symptomene mine har roet seg, spesielt brystene. De er høvelig normale.
Men du gjør det som skal til for å roe nervene dine :Heartred

Mine symtomer roet seg plutselig veldig her også. Noen dager følte jeg meg ikke gravid engang. Men så hadde jeg ultralyd time, og der var det en fin og aktiv liten gutt!! Og ble i tillegg skøvet to dager frem :Heartred Så er nok helt vanlig at disse symptomene går veldig opp og ned! Men kjenner følelsen, ble veldig stresset av det :nailbiting:

Lykke til <3 Det går sannsynligvis helt fint!
Jeg hadde time i dag, lille julaften, og var livredd for at noe var galt. Ville vært vanskelig å smile gjennom jula hvis det ikke var noe liv lenger, men heldigvis fikk vi se et aktiv lite foster og et hjerte som slo fint :) God jul!

Med storesøster spydde jeg fra uke 7 til ho var ute. Denne gangen er jeg i tipp topp form. Skummelt, men har fått bekrefta to ganger at alt er bra. Har nå fått streng beskjed av jordmor om å stole på kroppen min❤️ det er helt vanlig at symptomene avtar rundt denne tiden også :)

alt står bra til med den lille :Heartred holdt show for mor. Pappa kunne ikke være med da sønnen vår måtte på legevakta. Vi sitter her nå, mistenker UVI på den lille 4 åringen som gleder seg til jul :crybaby2
Ble satt to dager frem, men jeg holder ikke pusten på det før de sier det på OUL.

alt står bra til med den lille :Heartred holdt show for mor. Pappa kunne ikke være med da sønnen vår måtte på legevakta. Vi sitter her nå, mistenker UVI på den lille 4 åringen som gleder seg til jul :crybaby2
Ble satt to dager frem, men jeg holder ikke pusten på det før de sier det på OUL.
Så bra alt var fint med lille ❤️

Så braaaa!!❤️ for en julegave! God jul til dere ❤️ og stakkars lille fireåring. Uff, det er vondt. God bedring :( ❤️

Såå kjekt å høre ❤ og god bedring til 4-åringen ❤ kjøp tranebær juice til ham og drikk i fleng!

Jeg klarte ikke holde meg :hilarious: Sen julegave til meg selv fra meg selv- ny UL 9/1:cool: Spent på om vi får en bekreftelse på hva som ligger i magen :Heartpink Har jo hittil fått beskjed om at det ser ut som en lita frøken:Heartpink

Jeg klarte ikke holde meg :hilarious: Sen julegave til meg selv fra meg selv- ny UL 9/1:cool: Spent på om vi får en bekreftelse på hva som ligger i magen :Heartpink Har jo hittil fått beskjed om at det ser ut som en lita frøken:Heartpink

så moro :happy093 Vi har ny 2/1, den gangen på Volvat. Spent på hvordan det blir i forhold til Knøttet :excited001

Oi! Så spennende :D Jeg holder meg til knøttet, jeg liker ho dama skikkelig godt :happy:
Liker hun jeg også. Men mannen vil vite litt om nakkefold osv, og det sjekker ikke knøttet. Så blir 1 sjekk på Volvat også resten på knøttet

Back
Topp