Bozz barnevogn

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har erfaring med denne?

1460846844864.jpg

Ser flere som har denne typen rundt der jeg bor men tør ikke spørre vilt fremmede på gata hva de syns om vogna :p

Jeg har også sett på denne. Den fyller mange av mine krav som f.eks svingbare/låsbare hjul og den er ganske rimelig. Men synes skjermen ser litt "plastikk" ut.. Følger med om noen svarer deg :)

Jeg har også sett på denne. Den fyller mange av mine krav som f.eks svingbare/låsbare hjul og den er ganske rimelig. Men synes skjermen ser litt "plastikk" ut.. Følger med om noen svarer deg :)
Tenkte ikke noe over det når jeg så den hos snövit i Arvika :) får undersøke det litt :)

Jeg har kjøpt Petite Cherie Heritage. Ganske like funksjoner som Bozz vogna. Fikk den for 2000 på Finn :) tror den koster 5000 ny. Grei og rimelig vogn. Ser fin ut også :)

Jeg har kjøpt Petite Cherie Heritage. Ganske like funksjoner som Bozz vogna. Fikk den for 2000 på Finn :) tror den koster 5000 ny. Grei og rimelig vogn. Ser fin ut også :)
Så fin ut den da :)
Bor ved snövit og ikke langt unna butikken til kjopbarnevogn.no og denne gangen vil jeg ha ny vogn så får undersøke skikkelig der, begge to har bozz vognen ;)

Back
Topp