Bowling?

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Noen som har vert på det etter at dere ble gravide?? Jeg skal nå, men må vel ty til de letteste ballene :p spent på hvordan det går med bekkenet da! :)

Nå sliter jeg veldig med bekkenet og hadde nok hatt utrolig vondt etter en bowling kamp pga all vei og bøy. Men man vet jo ikke før man har prøvd!:) lykke til!

Da har jeg prøvd! Er alltid morro med bowling, men ble nok med den ene gangen i svangerskapet! Nå har vi vondt i skammbein og korsryggen...

Jeg prøvde i med Nr 1. Da var jeg vel rundt 25-28 uker. Og det var skikkelig tungt. Var gøy der og da, men var skikkelig sliten og hadde vondt i bekken og slikt etterpå og ikke for å snakke om dagen etter !

Jeg har ikke vært på bowling mens jeg har vært gravid, men nå fikk jeg plutselig veldig lyst :p Men tror nok jeg skal stå over med tanke på bekkenet.

Jeg har ikke bowlet mens jeg har vært gravid, dette fordi jeg hadde bekkenløsning sist og har det denne gangen også.

Annbefaler det absolutt ikke. ... er en gru å gå i dag.... au au au..... :(

var å bowla sist jeg var gravi, var da 34 uker :P gikk greit det altså, men følte at mange stirra og trodde jeg hadde stjælt bowlingkula når jeg var på tur hjem :P

Back
Topp