Bouncy the Butthead Slayer Elsker forumet 21 Feb 2011 #2 Nei, men jeg kan bruddstykker av mange rare dialekter. [:D]
L Lissmora Glad i forumet 21 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Bouncy Buttocks Nei, men jeg kan bruddstykker av mange rare dialekter. [:D] Fader, også jeg som tenkte jeg hadde svaret på gåten Bouncy Bottocks ut fra den ene setningen! [>:]
ORIGINAL: Bouncy Buttocks Nei, men jeg kan bruddstykker av mange rare dialekter. [:D] Fader, også jeg som tenkte jeg hadde svaret på gåten Bouncy Bottocks ut fra den ene setningen! [>:]
Bouncy the Butthead Slayer Elsker forumet 21 Feb 2011 #4 ORIGINAL: ¤Svinmerra¤ ORIGINAL: Bouncy Buttocks Nei, men jeg kan bruddstykker av mange rare dialekter. [:D] Fader, også jeg som tenkte jeg hadde svaret på gåten Bouncy Bottocks ut fra den ene setningen! [>:] *hirr*
ORIGINAL: ¤Svinmerra¤ ORIGINAL: Bouncy Buttocks Nei, men jeg kan bruddstykker av mange rare dialekter. [:D] Fader, også jeg som tenkte jeg hadde svaret på gåten Bouncy Bottocks ut fra den ene setningen! [>:] *hirr*