Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg er sååååå misunnelig på dere heldige bruder!!Beckymams skrev:
Og vær så snill å legg ut masse masse masse bilder av brudekjoler og bryllupsstæsj! Jeg koser meg med sånne innlegg :D
Ehm, altså, jeg er altså på jakt etter en sånn derre hvit kjole. Du vet.Ripley aka The Flying Teapot skrev:
Og jeg har på følelsen at du kanskje har noen nettsider å anbefale? ^^
Bouncing buttplug skrev:
Åh, jeg er sååååå misunnelig på dere heldige bruder!!Beckymams skrev:
Og vær så snill å legg ut masse masse masse bilder av brudekjoler og bryllupsstæsj! Jeg koser meg med sånne innlegg :D
Jeg skal i alle fall ha fotograf på meg fra frisør til etter kakekuttingAnsatt svigerinna til søsteren min

RekeKreke skrev:
Ehm, altså, jeg er altså på jakt etter en sånn derre hvit kjole. Du vet.Ripley aka The Flying Teapot skrev:
Og jeg har på følelsen at du kanskje har noen nettsider å anbefale? ^^
Jeg har alle kjolene Buttpluggen har lika meg med de siste dagene oppe i faner her ennå, du kan få hvis du vil
Bouncing buttplug skrev:
Og denne
http://www.ebay.com/itm/320742543220?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649#ht_5496wt_1185
HERREGUD det er så vanskeliiig!
Trine Tanga skrev:
Bouncing buttplug skrev:
Og denne
http://www.ebay.com/itm/320742543220?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649#ht_5496wt_1185
HERREGUD det er så vanskeliiig!
Jeg fikk en feeling av at denne var veldig deg
Mulig jeg kan ta feil der altså.. var mange fine kjoler
Skal du ut å kikke nå Ripley!??!?! Ååååååh så gøy!!!!! Skal mr.komponist være med å se på kjoler til deg eller? he he he!!Trone skrev:
Ripley aka The Flying Teapot skrev:
Skal du ut å kikke nå Ripley!??!?! Ååååååh så gøy!!!!! Skal mr.komponist være med å se på kjoler til deg eller? he he he!!Trone skrev:
Det er Mr. Komponist ja! Han hadde vist vært i bryllup i dag, og gledet seg masse til vårt! Og han hadde et tips til brudekjole. Den må dekke brystene, for vel, uhm, det gjorde vist ikke kjolen til bruden han så i dag :P Og vel, jeg måtte vist få fingeren ut.....
Det er Mr. Komponist ja! Han hadde vist vært i bryllup i dag, og gledet seg masse til vårt! Og han hadde et tips til brudekjole. Den må dekke brystene, for vel, uhm, det gjorde vist ikke kjolen til bruden han så i dag :P Og vel, jeg måtte vist få fingeren ut.....
Trone skrev:
Må si meg enig med han i det, haha!! Han virket som en smart fyr, så han har sikkert mange meninger om kjolen, haha! Blir det her nede eller der borte dere gifter dere på?
Gleder meg!Ripley aka The Flying Teapot skrev:
(den mannlige halvparten av mine forlovere sparket meg i baken i dag og bestemte at jeg måtte på kjolejakt.....)