Bouncing buttis!

Hehe, jeg  har ikke kjøpt noe etter skoene enda Jeg må bestemme emg 100% for fargene før jeg kan kjøpe noe mer. Lurer på å kjøpe kremhvite "kister" til bordkort (skal ha m&ms oppi med navn og bryllupsdato) og stoltrekk, men jeg må vite hvilken type stoler vi skal ha først.. Og for å vite det så må jeg vite hvilke lokaler vi faktisk skal ha. Det står mellom to stykker, det ene skal brukes dersom det viser seg at det andre går ut, så da må jeg dit og se først..

Men kistene kan jo kjøpes nå, fpr det skal bare være fargede bånd rundt, og ikke hele kisten i de fargene liksom..

Nice!!! Åååh som jeg misunner deg planleggingen altså!!!
Jeg får drømme litt via din planlegging jeg! Hehehe!!!

Var sikker på du kom til å skrive DEN listen over innkjøp nå jeg, hahahah!!!!!!!!

Trone skrev:
Nice!!! Åååh som jeg misunner deg planleggingen altså!!!
Jeg får drømme litt via din planlegging jeg! Hehehe!!!

Var sikker på du kom til å skrive DEN listen over innkjøp nå jeg, hahahah!!!!!!!!

Hehe, nei som mamma sier så ER det jo en stund til enda Jeg har funnet ut at jeg er over gjennomsnittet mer interessert i planleggingen enn resten av "verden" da.. Kanskje jeg skal bli bryllupsplanlegger???

Jeg liker disse blomstene da:
fant dem i hagen til farmor idag, så skal sjekke litt opp i om det er mulig å bestille slike, og hva det evt vil koste, så kan vi bruke dem i dekorasjoner Det blir da de rosa med hvitt innerst, og vårgrønn som andrefarge. I såfall kutter vi nok lillaen, for tre farger kan bli litt overkill når det er såpass dominerende farger. I utgangspunktet tenkte jeg de tre i mer duse toner, men jeg digger jo knallrosa da..

Tror vi er på lik linje når det gjelder bryllup, heheh!!
Jeg er så heldig at jeg har fått være med på planlegge bryllupene til flere vennepar av meg og det er jo såååååå gøy!!!! Det ene av de bryllupene skal jeg i til helgen, weee!!!!

Tenk om det hadde vært marked for å starte fulltid med det i Norge da!! Vi kunne slått oss sammen, så hadde vi dekket sør og vestlandet!!! :P

De blomstene var sånn blir-i-godt-humør-av-blomster! Og veldig typisk  deg mtp at du digger knallfargene, heheh!!! 
Jeg hadde nok også droppet lilla da hvis dere kjører knallrosa :/ Dere og dere fru blom (les DU hahahaha!!!!!!

Har dere blitt enige om datoen nå da?

Ja, tenker det blir nok knallgrønn (litt sånn irrgrønn lys greie) og knallrosa, iblandet litt nøytral hvit eller offwhite tenker jeg. Kirken er bestilt til 07.07.12, så jeg skal snart starte brudekjoleprøvingen også tenkte jeg! (selv om man får rare blikk om man prøver kjoler så tidlig her.. skal ha tid til flere butikker også!!)

I min slekt hadde det muligens vært marked, siden "ingen" liker det, og jeg sånn.. ELSKER det.. Kommer til å få heftige post wedding blues når det er over

Tenkte også at jeg skal gå til hobbybutikken og hente med meg et par fliker tøy i fargene mine slik at jeg har noe å bruke ved sammenligning, så jeg ikke sitter med 14 forskjellige nyanser i slutten

Blomstene heter middagsblomster,og blomstrer bare når det er varmt nok - og helst direkte sollys på dem...
Lykke til med planleggingen av bryllupet.

Ingen ting å deppe over når det er ferdig, du kan ha stor fest på 5-10-15 års bryllups dag feiring og etterhvert er det konf. til ungene osv..du har god tid til planlegging

MICAmor skrev:
Blomstene heter middagsblomster,og blomstrer bare når det er varmt nok - og helst direkte sollys på dem...
Lykke til med planleggingen av bryllupet.

Teknisk sett heter de Dorotheanthus Bellidiformis

Skjønner hva du mener med wedding blues!! Off!! "heldigvis" hadde jeg andre bryllup å tenke på, så det gikk greit, hahahah!!!

Vi hadde 1 års bryllupsdag nettopp, på min 30 års dag faktisk! :D Giftet oss på bursdagen min (og hadde barnedåp samtidig), så vi hadde en stooor feiring med grilling på dagen og en stoooor feiring med fest på kvelden i år! 
Og selvfølgelig hadde vi papirduker og papirtallerkner til grillingen, for vi feiret jo tross alt papirbryllup, hahahhahaha!!!!

Er det nooooe du ikke har begynt å tenke på enda eller? Heheh!!

Back
Topp