Botox til hjelp mot smerter

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Er det noen som har erfaring med det?
Jeg har noen sykdommer som blir mye verre om vinteren og ganske smertefulle. Det inkluderer muskler i ansiktet. Nå har jeg så vondt i hele pannen, rundt øynene og rundt kjeven.

Så jeg vurderer Botox, og å spørre legen om dette. Men problemet er at jeg synes det er så stygt når noen har tatt Botox (unnskyld til noen noen de har tatt det) at jeg kvier meg for det. er det ikke forfengelighet den veien så er det den andre veien :P
Noen som har gjort det? Fungerer det bra? Trenger man like mye som ved skjønnhetsbehandling eller er det mindre doser?

Her har mannen prøvd en gang mot migrene, skal sette på nytt nå for å se om det gir full effekt. Foreløpig syns jeg at det ikke funker så bra, ikke blitt reduksjon på antall anfall ihvertfall. Er veldig dyrt, men han fikk det dekket gjennom helfo.

Det prøves vel ut mot clustet hodepine så vidt jeg vet. Det er verdt et forsøk tenker jeg. Kanskje vil du se rar ut, men om det hjelper mot smertene så er det vel verdt det :-)

Det prøves vel ut mot clustet hodepine så vidt jeg vet. Det er verdt et forsøk tenker jeg. Kanskje vil du se rar ut, men om det hjelper mot smertene så er det vel verdt det :)

Jeg har smerter i muskler, vil det hjelpe da tror du?

Her har mannen prøvd en gang mot migrene, skal sette på nytt nå for å se om det gir full effekt. Foreløpig syns jeg at det ikke funker så bra, ikke blitt reduksjon på antall anfall ihvertfall. Er veldig dyrt, men han fikk det dekket gjennom helfo.

Ja jeg vet at jeg får det dekket pga sykdommen, som ufør hadde jeg ikke hatt råd til å dekke det selv.
Håper det hjelper med flere behandinger da!

Jeg har smerter i muskler, vil det hjelpe da tror du?

Ja jeg vet at jeg får det dekket pga sykdommen, som ufør hadde jeg ikke hatt råd til å dekke det selv.
Håper det hjelper med flere behandinger da!
Ikke godt å si, men det vet nok legen eller spesialistet. Lykke til :-)

Har prøvd mot hodepine, i nakke og skuldre. Det var utrolig vondt, jeg klarte ikke snu på hodet på lenge og det hjalp ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har prøvd mot hodepine, i nakke og skuldre. Det var utrolig vondt, jeg klarte ikke snu på hodet på lenge og det hjalp ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Utrolig vondt å få botox? Og du klarte ikke å snu på hodet og nakken pga botoxen? Auda :confused:

Dette kjem jo veldig an på kor den blir satt og kor mykje. Har to venninner som har tatt botox i pannen, og det tenkte eg ikkje over før dei sa det. Med ho eine tenkte eg berre at ho såg fresh ut for tiden;)

Om botox skal hjelpe i djupare muskler setter dei det vel rett i muskelen, og det vil da ikkje vise noko forskjell på huden.
Er verdt å prøve om legen meinar det har nokon hensikt tenker eg:)

Jeg skal ta mot migrene om et par uker, så har ingen erfaring foreløpig.

Back
Topp