Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd? Har spenningshodepine også men tenkte mest på de grusomme migrene anfallene!Hjelper meg mot spenningshodepine i pannen hveryfall
Settes i nakken mot spenningshodepine. Jeg skal om 4 uker tror jegMen jeg tror det settes i panna, ikke nakken..?
Åj spennende! Du må oppdatere meg ;OSettes i nakken mot spenningshodepine. Jeg skal om 4 uker tror jeg
I panna mot migrene? hvaa?Men jeg tror det settes i panna, ikke nakken..?
Ja, jeg mener hu har sagt det.. Uten at jeg skal si det 100 % sikkertI panna mot migrene? hvaa?
Å takk for link Ja ser nå at det er i tinningen og nakke men ikke direkte i panna
Har du prøvd? Har spenningshodepine også men tenkte mest på de grusomme migrene anfallene!
Får du det dekt eller? Hva skulle til i såfall?Ja,bruker botox ca hver 4-6 mnd i pannen og det funker har vurdert å sette i kjevene mine også,da de er veldig spente
Tatt det 2 ganger. En i januar og en gang i august. Spenningshodepine jeg sliter med, og har hodepine 4-6 dager i ukenNoen som har prøvd det mot migrene? Virket det?
Så bra det hjelper litt da Får du det ikke dekt?Tatt det 2 ganger. En i januar og en gang i august. Spenningshodepine jeg sliter med, og har hodepine 4-6 dager i uken
Hjelper mot det verste, og får ikke den sinnsyke hodepinen lenger
Får i nakken,pannen,sinnarynken,tinningen og kjeven ..
Virkelig å anbefale.. Men ganske dyrt dessverre..
Kan det være at sykepleieren gjorde en dårlig jobb da? :/Hjalp min mor mot migrene, men ødela nakken hennes og hu sleit i lang tid med kjeben etterpå. Hu var ganske ødelagt i noen mnd. Hu nekter mer botox. Tross for migrenen ble mye bedre da. Skal sies hu gar fibromyalgi og prolaps i ryggen også da
De tror mer at pga prolapsen og det at det ble reaksjon. De har tilbydd å ta botox på hu igjen. Men hu ble så vond at det vil hu ikke. Jeg sliter selv med migrene og spenningshodepine og må innrømme om jeg får det tilbudet er jeg usikker på om jeg vil. Mest pga jeg så hvor ødelagt mor ble. Selv om jeg sliter ikke med prolaps og fibromyalgi da.Kan det være at sykepleieren gjorde en dårlig jobb da? :/
Åja skjønner.. Forstår at du er litt skeptisk til behandlingen da! Det er egentlig jeg også, derfor jeg forhører meg !De tror mer at pga prolapsen og det at det ble reaksjon. De har tilbydd å ta botox på hu igjen. Men hu ble så vond at det vil hu ikke. Jeg sliter selv med migrene og spenningshodepine og må innrømme om jeg får det tilbudet er jeg usikker på om jeg vil. Mest pga jeg så hvor ødelagt mor ble. Selv om jeg sliter ikke med prolaps og fibromyalgi da.