Botox i nakken

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har prøvd det mot migrene? Virket det? :)

Har ei venninne som bruker det, funker kjempebra! Holder i 5-6 mnd tror jeg, da må det settes på nytt ellers kommer migrenen tilbake ganske fort. :)

Noen som har prøvd det mot migrene? Virket det? :)
Tatt det 2 ganger. En i januar og en gang i august. Spenningshodepine jeg sliter med, og har hodepine 4-6 dager i uken :(
Hjelper mot det verste, og får ikke den sinnsyke hodepinen lenger :)

Får i nakken,pannen,sinnarynken,tinningen og kjeven ..
Virkelig å anbefale.. Men ganske dyrt dessverre..

Hjalp min mor mot migrene, men ødela nakken hennes og hu sleit i lang tid med kjeben etterpå. Hu var ganske ødelagt i noen mnd. Hu nekter mer botox. Tross for migrenen ble mye bedre da. Skal sies hu gar fibromyalgi og prolaps i ryggen også da

Tatt det 2 ganger. En i januar og en gang i august. Spenningshodepine jeg sliter med, og har hodepine 4-6 dager i uken :(
Hjelper mot det verste, og får ikke den sinnsyke hodepinen lenger :)

Får i nakken,pannen,sinnarynken,tinningen og kjeven ..
Virkelig å anbefale.. Men ganske dyrt dessverre..
Så bra det hjelper litt da :P Får du det ikke dekt?

Hjalp min mor mot migrene, men ødela nakken hennes og hu sleit i lang tid med kjeben etterpå. Hu var ganske ødelagt i noen mnd. Hu nekter mer botox. Tross for migrenen ble mye bedre da. Skal sies hu gar fibromyalgi og prolaps i ryggen også da
Kan det være at sykepleieren gjorde en dårlig jobb da? :/

Kan det være at sykepleieren gjorde en dårlig jobb da? :/
De tror mer at pga prolapsen og det at det ble reaksjon. De har tilbydd å ta botox på hu igjen. Men hu ble så vond at det vil hu ikke. Jeg sliter selv med migrene og spenningshodepine og må innrømme om jeg får det tilbudet er jeg usikker på om jeg vil. Mest pga jeg så hvor ødelagt mor ble. Selv om jeg sliter ikke med prolaps og fibromyalgi da.

De tror mer at pga prolapsen og det at det ble reaksjon. De har tilbydd å ta botox på hu igjen. Men hu ble så vond at det vil hu ikke. Jeg sliter selv med migrene og spenningshodepine og må innrømme om jeg får det tilbudet er jeg usikker på om jeg vil. Mest pga jeg så hvor ødelagt mor ble. Selv om jeg sliter ikke med prolaps og fibromyalgi da.
Åja skjønner.. Forstår at du er litt skeptisk til behandlingen da! Det er egentlig jeg også, derfor jeg forhører meg ! :)
Har fibro men ikke prolaps!

Back
Topp