Bot for å hente sent

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
I adressa i dag står det at foreldre kan få bot for å hente for sent i barnehagen, 100 kr. hver gang. Var i papirutgaven. Hva synes dere om det?

I adressa i dag står det at foreldre kan få bot for å hente for sent i barnehagen, 100 kr. hver gang. Var i papirutgaven. Hva synes dere om det?
Synes det er ok om man ikke informerer om det, i alle fall. Alle kan være uheldige av og til, men kjedelig å måtte stå overtid hver dag.

Synes det er helt greit jeg, det ble gjennomført i den første bhg mine gikk i, 50 kr pr påbegynte kvarter. Unntak var hvis det hadde vært ulykke eller trafikkuhell som gjorde at man ikke kom seg frem til bhg.

Her er det 300 kr, men om eg er sein inn døra og ikkje forsvinner ut av barnehagen før 5 min etter dei har stengt går det bra :) men min kjære forsov seg ein gong,.og dei ringte meg på jobben 15 min etter at dei hadde stengt..... DÅ fekk vi bot

Syns egentlig det er greit om man ikke gir beskjed. Er jo alltid noen som konsekvent kommer litt etter stengetid, sikkert irriterende for de ansatte :p

Synes d er helt greit, i hvertfall hvis det er enkeltforeldre som det stadig Skjer med

Synes d er helt greit, i hvertfall hvis det er enkeltforeldre som det stadig Skjer med
Jepp. Her ser dei det litt ann, kjem vi inn døra 5 min etter det stenger eller går ut døra 5 min etter det stenger er jo forskjell.. kjem eg inn døra 5 min etter at det har stengt, er eg jo gjerne ikkje ute av døra igjen før kvart på 5 osv.. :)

Syns egentlig det er greit om man ikke gir beskjed. Er jo alltid noen som konsekvent kommer litt etter stengetid, sikkert irriterende for de ansatte :p

Ja, ikke sant. Vet ikke om det stemmer, men ble fortalt at bhg ansatte ikke fikk overtidsbetalt heller.

Og det har jo en tendens til å bli de samme som går igjen ;)

Går fort utover budsjettet når foreldre stadig henter seint..

Høres jo greit ut... Syns de burde gjøre det samme i butikkene å ;]
Haha! Står klar i døra idet de går ut ;)
Men må være sykt irriterende å se en lang kø når du skulle ha stengt!

Går fort utover budsjettet når foreldre stadig henter seint..

Kom plutselig på at jeg drømte at jeg skulle handle på Spar i natt, og da jeg kom fikk jeg ikke komme inn :p Jeg bare "hallo, klokka er fem på altså!" Men hun som jobba der ville bare hjem ;)

Haha! Står klar i døra idet de går ut ;)
Men må være sykt irriterende å se en lang kø når du skulle ha stengt!
Ha ha ha. Gi folk bot firdi de ikke kommer seg ut i tide. :p

Ha ha ha. Gi folk bot firdi de ikke kommer seg ut i tide. :p
Eller bare ta fra de varene og si at det er for seint. Det gjør de jo med øl :D

Syns det er helt greit jeg, det er en fastsatt tid som skal følges ;)

Syns det er helt greit jeg, det er en fastsatt tid som skal følges ;)
Og om man er ydmyk og ringer og sier at man blir litt forsinket så tar de nok hensyn også :)

Back
Topp