Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er ok om man ikke informerer om det, i alle fall. Alle kan være uheldige av og til, men kjedelig å måtte stå overtid hver dag.I adressa i dag står det at foreldre kan få bot for å hente for sent i barnehagen, 100 kr. hver gang. Var i papirutgaven. Hva synes dere om det?
Ja, for det går utover deira fritid..Syns egentlig det er greit om man ikke gir beskjed. Er jo alltid noen som konsekvent kommer litt etter stengetid, sikkert irriterende for de ansatte![]()
Jepp. Her ser dei det litt ann, kjem vi inn døra 5 min etter det stenger eller går ut døra 5 min etter det stenger er jo forskjell.. kjem eg inn døra 5 min etter at det har stengt, er eg jo gjerne ikkje ute av døra igjen før kvart på 5 osv..Synes d er helt greit, i hvertfall hvis det er enkeltforeldre som det stadig Skjer med
Syns egentlig det er greit om man ikke gir beskjed. Er jo alltid noen som konsekvent kommer litt etter stengetid, sikkert irriterende for de ansatte![]()
Og så må arbeidsgiver betale for en påbegynt timeJa, for det går utover deira fritid..![]()
Og det har jo en tendens til å bli de samme som går igjenSynes d er helt greit, i hvertfall hvis det er enkeltforeldre som det stadig Skjer med
Og så må arbeidsgiver betale for en påbegynt time![]()
Haha! Står klar i døra idet de går utHøres jo greit ut... Syns de burde gjøre det samme i butikkene å ;]
Går fort utover budsjettet når foreldre stadig henter seint..
Ha ha ha. Gi folk bot firdi de ikke kommer seg ut i tide.Haha! Står klar i døra idet de går ut
Men må være sykt irriterende å se en lang kø når du skulle ha stengt!
Eller bare ta fra de varene og si at det er for seint. Det gjør de jo med ølHa ha ha. Gi folk bot firdi de ikke kommer seg ut i tide.![]()
Og om man er ydmyk og ringer og sier at man blir litt forsinket så tar de nok hensyn ogsåSyns det er helt greit jeg, det er en fastsatt tid som skal følges![]()