Boston-sofa fra Bohus! Erfaringer?

*FruM*

Elsker forumet
Vi vurderer å bytte ut sofaen vår med Boston fra Bohus (eventuelt en annen en). Grunnen er at den vi har nå (er vi absolutt fornøyd med) - men vi synes den stikker litt for mye ut i stuen og kunne tenke oss litt mer gulvplass og at ikke sofaen tar hele romfølelsen.

Noen her som har erfaring med Boston-sofaen fra Bohus?

Her er sofaen vi har nå:

Ah - jul <3

BOSTON fra Bohus
Dette oppsettet - med enten den mørkegrå (uten de skriftpytene) eller lysegrå/beige fargen!

Ikke dette oppsettet altså - men eventuelt fargen.

Boston klapper skikkelig sammen etter kort tid.
Ei venninne kjøpte den, og etter 2 mnd så var putene helt bulka og skikkelig gropete. De prøvde å bruke reklamasjonsrett, men kom ingen vei.

Har også hørt at den fort blir veldig stygg! Blir formløs etter veldig kort tid

Jeg har den i grå i det nederste oppsettet, og har hatt den i 1 år. Den har holdt seg like fin. Jeg elsker utseende på sofaen, og jeg elsker å ligge i den.. Minuset er at det blir fort veldig rotete med alle putene, for de blir flytta på når man sitter i den.. også er den veldig dyp, så den egner seg dårlig når man har besøk av den eldre garde. 

lille desember frøet skrev:
følger med på denne. lyst på denne jeg å

Hvorfor ikke 2 + 3 seter med 2 forran vinduet? Da får dere jo like mange plasser og ikke noe som stikker ut i rommet.

Aldri sittet i, men hørt at den siger sammen fra ei jeg kjenner som hadde før. Samt at ho fikk neller etter 30 minutt med den type puter i ryggen, det var hovedgrunnen til at de solgte den etter en stund. Altså løse puter en må puffe opp for å ligge sånn. De hadde ikke barn da, og det var visst hun virkelig glad for....

Back
Topp