boss undercover

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hva syntes dere om det i dag, dere som jobber med i disse yrkene syntes dere det stemte med det som ble fremstillt av hvordan en hverdag er ?????

Nei det synes jeg ikke..

Som f.eks hun i eldreomsorgen. Min (og kanskje resten av Norge) oppfatning er at er det noe de ikke har der er det TID. Det hadde de flust av der..[8|]

ORIGINAL: Starbucks_

Nei det synes jeg ikke..

Som f.eks hun i eldreomsorgen. Min (og kanskje resten av Norge) oppfatning er at er det noe de ikke har der er det TID. Det hadde de flust av der..[8|]

ja samma tenkte jeg er ikke mye tid der skal jeg si deg og den fritidsklubben da som kan servere taco og hele pakka det er også luksus hvertfall i oslo

syns hele greia virker veldig fake.. blir ikke det samme som i usa, ikke ofte man blir kalt inn til hovedkontoret i norge.. ting er noe anderledes her enn i usa..

tror faktisk hun har finni noe å spare på hvertfall så de kan bare glede seg de som jobber siden de har så urtolig god tid og alt mulig ... tror du ikke hun gnir seg i henda og ser spare mulighetene a dere ???[&o]

Jeg har en bestemor som bruker "hjemmetjenester" i akershus, og så har hun en bror som bruker "hjemmetjenester" i sarpsborg...!!

Og det er MYE bedre i sarpsborg.... så jeg tror faktisk ikke det var helt på jordet...!!

Han i sarpsborg og familien får ikke fullrost hjemmesykepleien nok... mens vi er ganske så oppgitte over både de som er innom min bestemor og også hvordan det hele styres....

Så det er nok faktisk forskjellig fra sted til sted...

Men om det er så bra som det ble fremstilt her vet jeg jo ikke.... men prøver man ikke alltid gjøre det beste ut av seg når man blir filmet ?

Back
Topp