Bortskjemt

bakemamma

Elsker forumet
Føler jeg har blitt litt bortskjemt av sambo den siste tiden. Misforstå meg rett, han er alltid veldig snill med meg. Men det er lissom noe helt anna nå :-)

Han passer veldig på at alt er bra. Spør hele tiden om hvordan formen er.. Vil helst ikke at jeg skal så mye ute i mørket, fordi da ser jeg ikke hvor glatt det er. Og han vil ikke at den lille og jeg skal skade oss :-p
Om det er noe jeg har lyst på fra butikken, så tar han det med hjem. Uansett hva det skulle være.

I kveld når han kommer hjem fra jobb, skal jeg lage sein mat. Og da har han vært så snill og kjøpt laks og brokkoligrateng. Gleder meg som en unge til å lage det. Han vet jeg har veldig lyst på burger, men jeg har sagt at det må han hjelpe meg med å ikke kjøpe. Og da gjør han det. :-D

Og alt gjøres i mitt tempo, uansett hva vi skal. Tar pauser når han ser jeg har det litt vondt også. Sånn hadde jeg det ikke under forrige svangerskap, men det var også en annen type :-p

Så deilig da! Kos dere!

Det kommer vi nok til å gjøre :-)

Så deilig da
det må du bare nyte.. Mannen min er å ganske omtenksom, diller og daller for meg. Det er helt fantastisk

Prøver å være flink å gi litt tilbake da.

Så heldig du er! Mannen min er også veldig hjelpsom, men er ikke like flink å spørre hvordan formen min er. Men det er ikke så farlig akkurat det. Jeg er flink å informere han om ståa hos meg så da slipper han å spørre. Godt når de kommende pappaene tar hensyn til at formen vår ikke er helt på topp:)

Godt å høre det er flere av oss som er heldige med de vordende pappa'ne :-D

sånn det skal være Nyt det, hardt arbeid å gå gravid vet du

Det hørtes veldig hyggelig ut!

Så godt å bli bortskjemt. :)

Jeg må nok ærlig innrømme at jeg er litt bortskjemt hele tiden av min kjære mann. Prøver å si at han ikke må ødelegge meg helt..
I begynnelsen når vi flyttet sammen, så tøyset han at hvis han skjemte meg bort, så var det ingen annen mann som ville ha meg :P hihi.
Jeg får alltid frokost og niste på morran, en periode så sto han opp for å lage mat til meg for så å gå å legge seg igjen, men det synes jeg ble for gærli, så fikk overbevist han om at det ikke var nødvendig, men han visste vel at jeg ikke fikk i meg noe mat hvis jeg skulle lage den selv :P
Prøver å gi tilbake, men jeg er ikke like flink bestandig som han.
Håper jeg kan veie litt opp med turen vi skal på om ikke annet :)

Back
Topp