Bortskjemt? :p

Baby1988

Glad i forumet
Når begynner de små å merke at "mamma gjør sånn og sånn hvis jeg bare skriker litt"?Tøtta mi elsker å sove på meg og bruker også meg som smokk. Om kvelden før ho ska sove så må ho puppe enda, selvom ho ikke er sulten.Ho ska ligge med meg i store senga og roer seg ikke ordentlig før jeg "nynner" natta sangen. Vogna liker ho heller ikke, vil helst sove på sofan. Syns jm sa at dem søker kroppskontakt den første tia og skriker ikke for å få viljen sin, men jeg begynner å få mine tvil altså! :p

Eg må ligge med henne på meg hele tiden. Hun hyler hvis eg våger å legge henne ned..;) samme puppesituasjon som deg, men så fant vi en smokk hun liker godt så då fikk eg litt fri fra det;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Eg må ligge med henne på meg hele tiden. Hun hyler hvis eg våger å legge henne ned..;) samme puppesituasjon som deg, men så fant vi en smokk hun liker godt så då fikk eg litt fri fra det;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Kosn smokk er det? :) Prøver å finne en smokk ho liker så jeg får litt avlastning! :p

Det at de skal puppe hele tiden, er for å øke melkemengden. Hvis man ammer, bør ikke barnet få smokk så tidlig.

De skriker jo for å få viljen sin- men når de er så små SKAL de få viljen sin;-) da føler de seg trygge og har det bra og det er det som skal til for at de skal utvikle seg riktig. Blir det uvaner, plukker du det av etterhvert. De endrer seg så fort at det ordner seg.

Og du kommer til å savne bebis som vil ligge og puppe og kose og bare "ha viljen sin" ganske snart;-) nyyyyyyyt!

For å venne til med sutt: ikke ha bebis rett på rygg, gjerne i ammestilling i Armkroken (da får de ikke så lett brekningsfornemmelser). Velg en liten sutt, og hold den inne ved å tappe på den med negla. Gni tuppen mot ganen om bebis vil spytte. Ha tålmodighet, sett av god tid til å sitte i sofaen og øve.

Som guttemamma m/spire sier skal de ha viljen sin når de er så små :)

Kosn smokk er det? :) Prøver å finne en smokk ho liker så jeg får litt avlastning! :p

Nuk er den eneste som funker her :) Har prøvd Avent og Tommy Teepee...

Back
Topp