bortkortene til Alida sin dåp :D

Ellie86

Elsker forumet
takk til den som la ut forslag og mal til disse skoene!! :D

tror jeg skal ha noe silkepapir eller noe nedi for at man ikke skal se inni dem

ja kanskje det. :D takk for tipset.
da spørs det om jeg finner noe som passer til fargen på skoa da

De ble kjempe fine[:)]

ORIGINAL: Alice88

åååå så søte!! Har du laget dem selv??!?

har laget de selv ja :)

ja en mørkere rosa hadde kanskje vært fint. men vet ikke helt hvor jeg skal få tak i det.
de hadde ikke noe sånt på den ene hobbybutikken her, skal dra på den andre å se på mandag.

ORIGINAL: Alice88

Så flink du er!! Var det vanskelig??

nei egentlig ikke. men det tar tid å klippe, brette og lime! :)

jeg lagret bildet av malen på pc-en, åpnet den i Paint, endret størrelse på den og skrev ut. skrev ut 4 forskjellige størrelser for å se hvilken størrelse jeg ville ha på de :)

de var søøøøt![:D]
trur jeg skal lage sånne jeg også! bare i blå da ;p

Hadde ikke tenkt å ha borkort, men nå tror jeg jeg har ombestemt meg. De var kjempe fine! Trenger ikke mye annen pynt på bordet når du bruker de heller.

ORIGINAL: annikken25

Tusen takk[:)] Da skal jeg prøve meg på disse til uka!!! De du hadde laget var jo bare knallfine[:D] hvilket lim brukte du forresten???

jeg har brukt ett flytende lim fra scotch. det er med sånn pute på ene siden og "tut" på andre hehe. vet ikke helt om det er det beste limet, men det var det eneste jeg hadde

Lovee:
nei man trenger ikke så mye pynt. jeg tror jeg bare skal ha mørk rosa englevev på midten av an hvit duk og så skal jeg ha noen fine kubbelys. tror jeg da. gidder ikke ha masse blomster og sånn tror jeg :)

skoene er jo billige bordkort hvertfall :)

Wow, så fine de var [:D]

Back
Topp