@dnim Forumet er livet 24 Jan 2009 #2 Stakkars deg, kan sjå ut som vannkoppar ja!!!! So utruleg lik guten din er på deg [:)]
X x1x*Ammeliten* Gift med forumet 24 Jan 2009 #6 du var da vakker til å ha vannkopper da!Jeg hadde sett ut som ett VRAK![:)] om du tar på potetmel så tørker de visst fortere inn,det sa min mor![:D]
du var da vakker til å ha vannkopper da!Jeg hadde sett ut som ett VRAK![:)] om du tar på potetmel så tørker de visst fortere inn,det sa min mor![:D]
T TonjeJenta Forumet er livet VIP 24 Jan 2009 #7 Syns det ligner på brennkopper jeg da..... Stakkars deg [&:]
B Bollebakeren Glad i forumet 24 Jan 2009 #8 Huff, ikke særlig lekkert og sikkert ikke noe behagelig![X(] Håper du blir fort kvitt det.[:)]
¤ ¤Ida Gift med forumet 24 Jan 2009 #9 ORIGINAL: hopsideisi du går ikke på pencillin?? slik reaksjon fikk jeg i uke 10 på pencillinkuren min... pluss feber osv. fine øyner du har!! går på dag 3 med antibiotika men fikk utslettet før
ORIGINAL: hopsideisi du går ikke på pencillin?? slik reaksjon fikk jeg i uke 10 på pencillinkuren min... pluss feber osv. fine øyner du har!! går på dag 3 med antibiotika men fikk utslettet før
¤ ¤Ida Gift med forumet 24 Jan 2009 #10 ORIGINAL: TonjeJenta Syns det ligner på brennkopper jeg da..... Stakkars deg [&:] er arrene jeg har nå, er lite av de som var der orginalt
ORIGINAL: TonjeJenta Syns det ligner på brennkopper jeg da..... Stakkars deg [&:] er arrene jeg har nå, er lite av de som var der orginalt