bortevekk :(((

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Æsj min kjære mobil er søkk borte :( der ligger jo alt av kort osv også :(( fatter ikke åssen den ble borte.. vi skulle ut å kjøre og røska tak i den men når jeg kom i bila og hadde kjørt var den søkk borte :// hmmm

Lurer fææælt på hvor min kjære iphone 5 er :(( savn <3

Æsj min kjære mobil er søkk borte :( der ligger jo alt av kort osv også :(( fatter ikke åssen den ble borte.. vi skulle ut å kjøre og røska tak i den men når jeg kom i bila og hadde kjørt var den søkk borte :// hmmm

Lurer fææælt på hvor min kjære iphone 5 er :(( savn <3

Ånei! Er ikke der du røska den med deg fra da? At du kanskje tror du har tatt den med men har glemt den? Har skjedd mange ganger her ihvertfall :) håper du finner den!! :)

Ånei! Er ikke der du røska den med deg fra da? At du kanskje tror du har tatt den med men har glemt den? Har skjedd mange ganger her ihvertfall :) håper du finner den!! :)

den lå på spisestuebordet når jeg tok tak i den og der ligger den ikke lenger :(( sikkert lagt den et lurt sted eller oppå biltaket sikkert :P likt meg å gjøre det ja:// hvertfall nå om dagen da jeg bare surrer og bare vil sove :P

Har du ikke fine min iPhone? Er den hjemme så kommer den sikkert til rette :)

det har jeg men den finner den ikke når den er slått av :/ men den er kommet til rette.. min misstanke var korrekt.. jeg har kjørt av gårde med den på biltaket.. takk gud for ærlige mennesker .. bare synd skjærmen er knust :(

Snuppa... Surrehuet... Du har fått gravidhjerne... ;) vi kaller det det vi... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Snuppa... Surrehuet... Du har fått gravidhjerne... ;) vi kaller det det vi... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Surrehue ja!1 snakk om jeg er..! gjør ikke anna enn å surre om dagen :P er i gravidtåka tror jeg.. men men den er hvertfall i god behold da.. :) det er det viktigste og at korta mine og alt kommer til rette :D tlf går på forsikringa ja :P

det har jeg men den finner den ikke når den er slått av :/ men den er kommet til rette.. min misstanke var korrekt.. jeg har kjørt av gårde med den på biltaket.. takk gud for ærlige mennesker .. bare synd skjærmen er knust :(
Uff:( godt den har kommet til rette ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Back
Topp