borte

Ole Brumm

Forumet er livet
..

vi har bare vært i bursdager.. ingen av kameratene har vært emd hjem enda...
har hørt om det i barnehagen å det skejdd visst ikek førde var rund 5år her....
så tror det er en stund til enda

Så koselig!! Men ja,vemodig at de begynner å bli så store [&:] 
Erik har ikke vært på besøk eller hatt besøk,men vi har snakka mye om det. Han har ei bestevenninne han da [:D]  Vi var i bursdagen hennes i romjula,men så har vi vært ufattelig treige med å få til noe mer etterpå.

Vi har vært i en del bursdager og han har en bestevenn som begynte på hans avd etter nyttår. De har lekt sammen i to år før barnehagen startet. Så har vi en nabojente som blir 5 til sommeren som er på besøk nesten hver dag.

Jeg sender ikke Kian bort noen plasser enda, bortsett fra til han bestevennen i barnehagen, men det fordi mammaen hans er en venninne av meg, så da blir det litt anderledes. Egentlig er dem ikke bestevenner lengre, for han begynte i barnehagen 6 måneder etter Kian og da var allerede Kian i gang med nye bekjentskaper. Håper de snart finner hverandre igjen, for det er så herlig å se dem leke sammen[:D]

..

Vi har ikke kommet så langt ennå, men vi har snakket om det en stund nå.
Er flere i bhg som han har veldig god kontakt med, også har han nabogutten som han har god kontakt med.
Nå i det siste har det vært alt for mye sykdom blandt barna og slikt, men vi får nå prøve å gjøre noe med det utover våren.

Han har vært i flere barnebursdager alene, og han har kost seg glugg i hjel [:)]
Nå i sommer blir det barnebursdag på han også, og det gleder vi oss til [:)]

Så gøy for Magnus da! [:D]
Lukas har heller ikke begynt med å ha barnehagekompiser på besøk enda. Jeg tenker at de kanskje begynner med det til høsten når han begynner på stor avdeling i barnehagen. Ser at det er mange som gjør det der..

Nei vi har vært treige selv. Igjen en ting jeg hadde trodd jeg skulle være flink til nå som jeg gikk hjemme [8D] Skulle liksom ta med meg Thea og en venninne i ny og ne hjem i fra bh, men det har ikke ksjedd enda. Har vært i bursdag hos hun ene venninnen og de har vært her en gang, men ikke noe mere. Nå vil jeg bare ha feridg barerommet til Lima siden det står pappesker og sånt oppe i stua. Men da blir det veil ikke noe før langt uttpå sommeren [8D][&:]

Men så koselig at Magnus har funnet en lekekamerat [:)] Og at han har en lillesøster fra før, er jo også fint for M. Dette var jo koselig å høre L [:)][:)][:)]

...

åååååå så godt å høre da [:)]

Herlig [:D]

Vi får besøk av bestevenninna til Erik m/foreldre i morra [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Så gøy, kos dere!

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: FjerneErna

Så gøy, kos dere!

Kos dere ja [:)]

Det var jammen stas med besøk av venninna til Erik- han gikk og spurte hele dagen; kommer de snart? kommer de nå? [:D] 

Erik var sjenert i 2 minutter,men så lekte og koste de seg helt til frøkna ble båret sprellende og hylende ut fra rommet hans da de skulle hjem [8D] 

Så bra det hørtes ut FjerneErna, alltid gøy med lekebesøk!

Kjempestas [:D]
Og så går vi foreldrene veldig godt overens også [:)]

Det er jo bare super dupert at både barna og foreldrene kommer overens [:)][:D][:)]
Håper dere får til flere slike vennetreff [:)]

ORIGINAL: Love4two

Det er jo bare super dupert at både barna og foreldrene kommer overens [:)][:D][:)]
Håper dere får til flere slike vennetreff [:)]

Det gjør vi helt sikkert [:D]

Back
Topp