borte

Ole Brumm

Forumet er livet
borte

Klart vi vil lese!! [:)]

Jeg syns også at svangerskapet ditt har gått rasende fort- du er jo jaggu meg snart fødeklar, etter termin i hvert fall [8D] 

Godt å se at du har "vett" til å ta vare på deg sjøl nå i innspurten- du kommer jo til å trenge kreftene dine [;)]

Kjempe-kjempeflott å se at du får så god oppfølging i forhold til amminga- både nå og etter fødselen!! Håper virkelig at du slipper problemer denne gangen [:)] 

For stor nyre sier du.. hva innebærer det?

Ønsker deg noen flotte siste uker av svangerskapet og en knall fødsel [:D]

Ja, det må jeg si, det har gått utrolig fort! Godt å høre at du har noen som du stoler på til å hjelpe deg med amminga. Krysser fingrene!

Har ikke hatt tid til å svare før..

Men, hva betyr dette med en litt for stor nyre? Har de forklart noe mer rundt dette, eller er det ikke noe å bekymre seg for?
Du virker jo så rolig så det er nok ikke noe, bare jeg som ikke har hørt om det før, derfor jeg ble nysgjerrig på dette.
Du har jo vært råsprek i svangerskapet, helt utrolig!! Klapper for deg jeg og nå er det på tide å ta det rolig, slik at kroppen får hvile før den store dagen[;)] Tenk at du får slik oppfølgning, det er helt utrolig flott!! Jeg syns faktisk at det er et bra helsevesen land vi lever i, det gjelder bare for oss selv og være flinke til å be om den hjelpen vi må ha og være flinke til å forklare hva som er problemet. Tror ofte det er der feilen ligger hos folk.

Du har vært så flink og tøff og virkelig tatt fatt i dette før svangerskapet, veldig bra Ole Brumm-vennen!!!! Og nå håper jeg virkelig at alt går på skinner og at ammingen blir en suksess!

Det var godt å høre litt om deg nå!!

Og ang den pm'men.. jeg har veldig masse akkurat nå!!! Men tusen takk for at du tenkte på meg først og gjør det gjerne igjen[8D]

Stoor klem M

ORIGINAL: Luga

Så godt å høre at du blir fulgt opp så bra!
Masse lykke til[:)]

Så koselig å se deg her inne igjen! Hvordan går det??

Takk for gode ord jenter!
..

Oj oj så fort tiden går.. [:D]
Bra at du blir tatt vare på når det gjelder babyen. Kan jo bare nevne at jeg jobber på et røntgeninstitutt og det er faktisk en del som har enten en stor eller en liten nyre uten at det har noen betydning. Håper det ikke har noe å si for jenta deres heller. [:)]

Ønsker deg lykke til i innspurten av svangerskapet og at du får tid til å samle krefter. [;)]

Takk BambinoLukas!!
Tar det helt rolig ang denne nyren jeg, orker ikke bekymre meg for noe som ikke er sikkert[;)]

Hei hei snuppelure [:)][:)][:)]

Hvor ble dette svangerskapet ditt av da? [8D][:)] Tiden har gått fort, det er sikkert [;)] Og siden du klarte å holde det hemmelig i 3 mnd, så ble tiden enda kortere.

Veldig lurt å kutte ned på stillingen, og nå sykemelde deg helt. En skal jo ha energi til så mye, til seg selv, storesøsken, mann og hus. Det er søren ikke bare bare å få det til. Men herlighet så sprek du har vært som har klart å jobbe så lenge som du har. Og herligheten så i fin form som det høres ut som du er også [:)] Jeg ser deg for meg, det eneste som avslører deg er den fine magen, elelrs skulle en tro du var født som jernkvinnen [:)][:)][:)]

Hun Nyland virker temmelig streng og skummel [;)] Men det er godt du får oppfølging. Det gleder meg virkelig å høre at hun virker som hun holder ord. Jeg tror dette vil gå kjempe fint. Høres jo veldig trygt ut at hun vil passe på deg sånn [:)][:)][:)] Godt du passer på dette selv også, at du krever den hjelpen hun lpovet deg. Masse lykke til når den tiden kommer (og den er der snart [:)])

Jeg gleder meg til å se hvilken tapet dere velger på babyrommet [:)][:D][:)] Alltid så spennende [:)] Vi skal få i stand rommet til Liam i løpet av denne mnd, så kanskje det kommer noen bilder her også [;)]

Masse lykke til med de siste ukene da vennen. Dette blir utrolig spennende [:)] Tenk snart er du 2 barns mamma [:)][:)][:)] Jeg gleder meg sånn på dine vegne [:)][:)][:)]

Back
Topp