Hei hei snuppelure [:)][:)][:)]
Hvor ble dette svangerskapet ditt av da? [8D][:)] Tiden har gått fort, det er sikkert [;)] Og siden du klarte å holde det hemmelig i 3 mnd, så ble tiden enda kortere.
Veldig lurt å kutte ned på stillingen, og nå sykemelde deg helt. En skal jo ha energi til så mye, til seg selv, storesøsken, mann og hus. Det er søren ikke bare bare å få det til. Men herlighet så sprek du har vært som har klart å jobbe så lenge som du har. Og herligheten så i fin form som det høres ut som du er også [:)] Jeg ser deg for meg, det eneste som avslører deg er den fine magen, elelrs skulle en tro du var født som jernkvinnen [:)][:)][:)]
Hun Nyland virker temmelig streng og skummel [;)] Men det er godt du får oppfølging. Det gleder meg virkelig å høre at hun virker som hun holder ord. Jeg tror dette vil gå kjempe fint. Høres jo veldig trygt ut at hun vil passe på deg sånn [:)][:)][:)] Godt du passer på dette selv også, at du krever den hjelpen hun lpovet deg. Masse lykke til når den tiden kommer (og den er der snart [:)])
Jeg gleder meg til å se hvilken tapet dere velger på babyrommet [:)][:D][:)] Alltid så spennende [:)] Vi skal få i stand rommet til Liam i løpet av denne mnd, så kanskje det kommer noen bilder her også [;)]
Masse lykke til med de siste ukene da vennen. Dette blir utrolig spennende [:)] Tenk snart er du 2 barns mamma [:)][:)][:)] Jeg gleder meg sånn på dine vegne [:)][:)][:)]