borte

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Husker du ikke hvor du skulle heller asså?[:-]

det er i hvert fall til auster, det var på sentrum den 1 jeg ringte til, men hadde ikke ledig den dagen jeg ville, så fikk flere nummer fra henne jeg skulle ringe til og fikk time hos en der. men husker ikke hvor for dette skulle jeg finne selv---alle er i sentrum

ORIGINAL: *Nymåne*

Hva med å dra innom?
Du må da vite hvor du skal?[:D]

alle salonger jeg ringte var i sentrum og rundt meg, så det var ikke noe problem m stedet

Da må du nesten bare ringe der du fikk nummeret, få de på nytt og ringe rundt, eller ta turen innom alle...[8|] [8D][:D]

ORIGINAL: *Nymåne*

Men hvordan skulle du uansett klart å finne det om du ikke husker navnet eller noe da?

jo, ringte til nkitta , auster, tony guy og flere andre

ORIGINAL: Camomille

Da må du nesten bare ringe der du fikk nummeret, få de på nytt og ringe rundt, eller ta turen innom alle...[8|] [8D][:D]

haha, ringe igjen til 100 stikker[&o]

sjekke loggen på tlf (var det mobilen du ringte med) ringe opp de siste du har ringt og spørre om du har time der?

ORIGINAL: guttasmamma!

du har bestilt time,takket ja til denne og du vet ikke hvor du skulle?[8|]

Samme sier jeg..

Og JA, du må ringe rundt til hundre stykker.. Det hadde du jo måttet uansett, for å finne ut hvor du skulle..

ORIGINAL: McMor

sjekke loggen på tlf (var det mobilen du ringte med) ringe opp de siste du har ringt og spørre om du har time der?

det var dessverre hjemmetelefon..takk for tipset[:)]

må bare legge ves her at jeg har noterte det på en lapp samme m pris og nummer, men hvor er lappen

Back
Topp