*borte*

H0112

Glad i forumet
Borte [:)]

Dette hørtes forferdelig slitsomt ut [&o]
Du må virkelig være et sterkt og godt menneske med et fantastisk hjerte som har holdt ut dette her.. Noe du ikke skulle vært nødt til å oppleve - og slike mengder med negativitet gjø at man blir utrolig sliten og faktisk kan bli litt i samme humør selv!!

Jeg er KJEMPE glad på dine vegne, at du har "funnet deg selv" og funnet ut hva du vil bruke din energi på.. Kjempe flott at du har turt å åpne deg og funnet gode og snille mennesker som du kan ha rundt deg, og som kan støtte deg!!

STOR klem til deg!

Ingen som har hatt litt og jobbe med i livet, og som har noen små råd, før jeg sletter innlegget igjen? [8|]

Skrev samtidig som deg Råsa Muffin! Tusen takk for varmende svar, setter pris på det! [:)]

Huff...har ikke noen råd jeg dessverre...vil bare sende deg en klem[:D]

Sånt er fælt... Du må tenke på deg selv og være litt egoistisk ikke bli tråka på og gjør det du føler er rett for deg og jenta de, for hun trenger en mamma som er sterk for henne også vettu:)

om du føler du må kutte ut disse meneskene i ditt liv nå så synes jeg du skal gjør det enda det er familie faktisk og heller ta opp kontakten om de kommer til fornuft og begyner og få livet på rett kjøl og oppfører seg!

ORIGINAL: H0110

Ingen som har hatt litt og jobbe med i livet, og som har noen små råd, før jeg sletter innlegget igjen? [8|]

Skrev samtidig som deg Råsa Muffin! Tusen takk for varmende svar, setter pris på det! [:)]

Bare koselig [:)]
Har ikke så mnge råd egentlig, tror du har gjort det grunnleggende.. Sambors biologiske mor er også psykisk syk og ekstremt negativ og drar alle ned. Vi snakker ikke ofte med henne, hun ringte stortsett HVER dag men vi sa ifra at det ble for mye, nå snakker vi med henne kanskje 3-4 ganger i mnd'en og besøker henne ikke så ofte, men passer på å ta med oss masse godt humør når vi besøker henne og det fungerer veldig fint [:)]

Så tenk mye mer på deg selv! Hva gjør DEG lykkelig, hvordan vil DU leve [:)]

det at du innser hva folk rundt deg gjør med deg, er ett godt stykke på vei. Fokuser på de menneskene som gir deg positiv enrgi fremfor de som tapper deg bare de kommer inn i ett rom. Prøv å snu det negative til noe positivt.Det er ikke så lett, men prøv. Tenk på den rettssaken, og fokuser på hvor godt det blir når det er over.
Når det kommer til moren din, så hadde jeg holdt meg vekke fra henne så sant det lar seg gjøre. Broren din er voksen og gjør sine egne valg. det at han er narkoman gør han jo syk, og trenger hjelp, men det er ikke en oppgave du skal ta på deg selv helt alene. Støtt han og vær der for han, men ikke la det gå ut over deg selv og din datter.
Alkoholisme er også en sykdom,men så lenge den som er alkoholiker ikke ser sykdommen sin selv, så er det ikke så lett å hjelpe heller. Si akkuratt det du mener til pappaen din. Si at du er redd for han og helsen hans. Fortell han hvor mye han betyr for deg og din datter, og prøv å be han om å skaffe hjelp.

Skriver sikkert litt rotete, men håper du forstår hva jeg mener[:D]

Lykke til

Tusen takk dere [:)]

Jeg prøver og være sterk, og jeg lærer datteren min til å stå opp for seg selv, hun er flinkere enn meg [:)]
Ang å kutte ut fam., så kommer jeg ikke til å klare det. Det er jeg som holder fam. sammen, og jeg har flere yngre søsken(ikke så unge lenger, men) å ta hensyn til. Jeg må vel bare lære meg og takle det ordentlig. Det positive er jo at en blir ett sterkere menneske av sånt, for jeg kan ikke gi opp, det har jeg ikke lov til [8|][:)]

Back
Topp