MorTilSanderOgVetle
Forumet er livet
natta [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Funker det ikke å bare vinke uten å tute da? [8|]
ORIGINAL: fairy
Tror du ikke han skjønner det? Han er jo snart fire år.. Kanskje han forstår mer enn du tror.
Merker jeg har lett for å undervurdere hvor mye min lilling forstår innimellom.
ORIGINAL: rico
kanskje jeg som er veldig egoistisk.
men bor du vet en barnehage må enn regne med litt bråk.
her jeg bor blir jeg da vekt i ett sett av bilhorn og slik. men klager da ikke for det. hvafall ikke så lenge det er etter et vist klokkeslett på dagen.
ORIGINAL: BlessItBe
Har full forståelse for at naboer irriterer seg over tuting.
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle
kanskje jeg som er veldig egoistisk.
men bor du vet en barnehage må enn regne med litt bråk.
her jeg bor blir jeg da vekt i ett sett av bilhorn og slik. men klager da ikke for det. hvafall ikke så lenge det er etter et vist klokkeslett på dagen.
mener jeg å. jeg leverer mellom 8-9 så er ikke såå tidlig. blir det samme som her på feltet vi bor, når naboen starter bilen for å varme, å skraper is rett utenfor her.. klager da ikke på slikt..
Sorry da hadde jeg driti i det.
Er litt som at vi skal si når mannen min jobber natta at dem ikke kan gjøre noe utenfor her eller i sin leilighet (bor i blokk) før han våkner om dagen. eller da han jobber kvelden at det skal være stille til han reiser på jobb.
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetleAldri hørt om noen som driver å tuter til ungen utenfor bhg, holder jo fint å vinke vel? Merkelig vane du har laget til.
i barnehagen..
Sander går alltid ut på verandan når jeg reiser for å vinke, og for att jeg skal tute når jeg drar.
men i dag fikk barnehagen klage av naboen att vi ikke kunne gjøre det mer, for vi vekket de..
åå dette er jo en fast rutine, for han lyser opp og smiler når jeg tuter. men nå får jg ikke gjort det..
umlig å forklare att nei nå kan jeg ikke det mer.. [&:]
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetleUmulig å forklare en som snart blir 4 år det? Tror han vil forstå det om du forteller han det[;)]
i barnehagen..
Sander går alltid ut på verandan når jeg reiser for å vinke, og for att jeg skal tute når jeg drar.
men i dag fikk barnehagen klage av naboen att vi ikke kunne gjøre det mer, for vi vekket de..
åå dette er jo en fast rutine, for han lyser opp og smiler når jeg tuter. men nå får jg ikke gjort det..
ORIGINAL: Thothamon..
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetleAldri hørt om noen som driver å tuter til ungen utenfor bhg, holder jo fint å vinke vel? Merkelig vane du har laget til.
i barnehagen..
Kan du ikke heller si at det er forbudt å tute utenfor barnehagen, så derfor kan dere heller tute noen ganger utenfor der dere bor?
Jeg hadde blitt kjempe forbanna om noen drev å tutet utenfor her hver eneste morning.
ORIGINAL: Gæmmis
ORIGINAL: Thothamon..
i barnehagen..
Kan du ikke heller si at det er forbudt å tute utenfor barnehagen, så derfor kan dere heller tute noen ganger utenfor der dere bor?
Jeg hadde blitt kjempe forbanna om noen drev å tutet utenfor her hver eneste morning.
Hahaha, sorry måtte bare le litt, ser for meg hvordan jeg ville reagert hvis jeg våknet hver bidige morgen på samme tidspunkt, av samme bil som tutet[:D]
"Jammen for helvete, i dag OG?"
uff overtrøtt her. ser det faktisk for meg jeg og.