borte

mks07

Forelsket i forumet
 endret

typisk jævla mannfolk!! sender deg en klem iallefall!! har du ingen andre som kan komme hjem til deg å passe minstemann noen timer på dagen slik at du får sovet litt??

jeg aner ikke hva som må til for å få mannfolk til å forstå noen ganger..
håper du får litt hjelp snart, det går på helsa løs når man ikke får sovet ordentlig..

jeg håper at det ordner seg mellom dere før det går så langt at du kaster han ut av huset.

skjønner aå absolutt den følelsen av å se på når andre ligger helt uforstyrret å sover når man selv sliter.. sambo har jobber 8 timer hver dag og 6 dager i uken i hele jævla januar, februar og mars kjenner jeg er dritt lei av at han sover på sofaen før kl 8-9 på kvelden..  (stakkas han er helt utslitt men gjør det fordi vi trenger pengene og siden jeg har 80% lønn i permisjonstiden,) men jeg trenger faktisk litt hjelp hjemme også!

Nei, fysj!! Det går jo ikke an!! Jeg hadde plassert ungen i fanget hans, og så hadde jeg lagt meg på soverommet og låst døren! Eller, kanskje det er bedre om du kommer deg helt vekk litt. Dra og sov en natt hos en venninne f.eks. Han må jo ta litt ansvar han og!!

OI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det hadde jeg ALDRI godtatt... Stakkar deg. Du må jo være helt utslitt! Nei, vet du hva. Det går bare ikke an. Min mann er veldig flink til å hjelpe. Hadde han ikke vært det så vet jeg ikke hvor lenge vi hadde holdt sammen. Vi hadde noen krangler om det når Emil (vår eldste sønn) var liten. Heldigvis gikk det til slik at vi fikk det bra sammen og samarbeider kjempe godt[:)]

Jeg hadde nok satt meg ned og virkelig tatt en alvorsprat med ham hvis jeg var deg. Han trenger virkelig å forstå at du trenger hjelp og at han må stille mer opp for deg og ungene. Du må bare lette hjertet for alt du føler og mener så får du se om han tar deg på alvor og begynner og hjelper til.

Håper det ordner seg. Lykke til[:)]

ring moren hans og spør om hu ikkje kan være barnevakt en liten time så du får sove siden han sønnen hennes ikkje kan\vil hjelpe!!!

Kjenner jeg blir sint på dine vegne! Tror jeg hadde slått mannen hardt med klubbe i hodet hvis jeg hadde vært i dine sko...

Se om du klarer å banke litt vett inn i han på en eller annen måte. Han er nødt til å hjelpe til hjemme om forholdet deres skal overleve [8|]

ORIGINAL: Aline

Oj... det var ikke mye hjelp å få nei...

Snakk om kontraster, ja... Her er det som oftest mannen som løper smokke race på natten, sånn at jeg skal få sove... (skal sies at han er usedvanlig snill...)

Men dersom jeg ikke hadde fått noe hjelp i det hele tatt hadde jeg nok vurdert litt skremsels propaganda, ja...

Han burde få en oppvekker slik at han skjønner hva han har - før han mister det...

Håper det ordner seg!! [:)]

Ja, sånn er det her også...vet ikke hva jeg skulle gjort om sambo ikke gadd å hjelpe til. Da hadde jeg vel neppe overlevd de tre første månedene (kolikk...) tror jeg...

Dere var jo to om å lage babyen, da bør han jammen hjelpe til også! Hadde han gått og lagt seg, tror jeg rett og slett jeg bare ville fulgt etter ham med ungen og lagt ungen ved siden av ham... og deretter gått inn på et annet rom og lagt meg.

Fy flate, da hadde jeg funnet på noe drastiks ja.
Hadde ikke akseptert det!![:@]
Herre gud, er jo hans barn også, han bør stille opp like mye som du.
Hadde bedt han tatt med seg dyna og puta si å lagt seg ute på trappa!!!

Men gjør som Lena87 skriver[:D] 
Si til svigermora di at sønnen hennes er en jævla tosk som ikke klarer å hjelpe til med ungen.
Så at du er nødt til å ringe andre etter litt hjelp!

Back
Topp