*borte*

3nydeligesmå

Forumet er livet
fått svar

ORIGINAL: Danderfluffy

før jeg avsluttet mastercard kontoen mIN, KUNNE jeg lett overføre penger fra mastercard til brukskonto. Men vet ikke om du får gjort det på nettbanken din? Ellers så går det an å ringe banken imorgen?

kan gå på nettbanken å se[:D]
får lønn i morgen, men har sååå lyst til å ta en harrytir til sverige i dag. så tenkte kanskje jeg kunne overføre fra master og betale det ut i morgen igjen[:D]

ja du kan fint overføre penger fra mastercardet men du kan ikke føre det tilbake i morgen. Vis det er første gang så må du få en kid som vanlig kommer i posten innen 45 dager. Har du den så kan du overføre tilbake med en gang

ORIGINAL: buffi

ja du kan fint overføre penger fra mastercardet men du kan ikke føre det tilbake i morgen. Vis det er første gang så må du få en kid som vanlig kommer i posten innen 45 dager. Har du den så kan du overføre tilbake med en gang

fikk det til[:D] takk damer.
tror ikke jeg har noe kid, men da venter jeg på fakturaen[:)]
takk for hjelpa damer

ORIGINAL: *Plomma*

Joda går fint å overføre med en gang du får penger, trenger ikke kid, bare oppgi kortnummer som melding, det har jeg gjort selv... Men det påløper heller ikke noe renter før etter 45 dager så går helt fint å vente på regninga hvis du klarer å la være å bruke pengene før den kommer[;)]

Men husk at når du overfører så påkommer ett gebyr på 1% av summen du overfører.

Det har ikke jeg lov til i min bank ivertfall

ORIGINAL: *Plomma*

Joda går fint å overføre med en gang du får penger, trenger ikke kid, bare oppgi kortnummer som melding, det har jeg gjort selv... Men det påløper heller ikke noe renter før etter 45 dager så går helt fint å vente på regninga hvis du klarer å la være å bruke pengene før den kommer[;)]

Men husk at når du overfører så påkommer ett gebyr på 1% av summen du overfører.

Slå ikke alle kortselskap under ett nå, det er FORSKJELLIGE rutiner hos ALLE!

Selv jobber jeg med kredittkort, og med oss får man IKKE overført til brukskonto..
Dessuten er det ikke 45 rentefrie dager, men INNTIL 45 rentefrie dager...

Stor forskjell det der...
Men på sambo sitt kort i en annen bank får han overført fra kredittkort til brukskonto i nettbank.
Så er veldig forskjellig fra selskap til selskap!

Og med oss kan man IKKE bare bruke kortnummer som mld når man overfører, da havner det rett inn på feilkonto og ligger der uten og komme inn på kortet ditt. Vi MÅ ha KID som vel og merke er det samme kidnummeret HVER gang!

Back
Topp