borte

Jeg har fibromyalgi,fikk diagnosen for 6 mnd siden,og syns det er vanskelig når det stadig dukker opp nye smerter,plutselig gjør kjeven min vondt og nesa...helt merkelig.Var bedre i svangerskapet,men mistet desverre i MA for noen mnd siden.Prøver på igjen nå da,og håper bedringen fortsetter.

Det er en tung og uforutsigbar sykdom å ha...

vært syk siden jeg var unge.fikk diagnosen for 6 år siden ca. Har funnet ut hva jeg tåler å ikke tåler så har flere gode perioder enn dårlige nå. Å er vant med rare smerter som vandrer å endrer seg.. Men synes det er tungt å aldri vite helt hvordan dagen blir. Er dessverre veldig flink å bruke meg opp så er viktig å ta det med ro...Passer dårlig med jobben jeg har nå...

Ja,det er vanskelig å planlegge,da man aldri vet hvordan formen er.. Har i det siste fått smerter i kjeven,og litt hevelse som bytter side og forsvinner om hverandre..Det er mer irriterende enn    vondt. Hva er du mest plaget med av smerter?

de siste årene har jeg vært plaget mest med utmattelse å søvnløshet. Smertene legger jeg ikke så veldig mye merke til lengre. De flytter seg å lever sitt eget liv. har utrolig nokk lært meg å leve med smertene...verste er å ikke strekke til,ikke mestre eller få til det man ønsker...

Oida skrev:
de siste årene har jeg vært plaget mest med utmattelse å søvnløshet. Smertene legger jeg ikke så veldig mye merke til lengre. De flytter seg å lever sitt eget liv. har utrolig nokk lært meg å leve med smertene...verste er å ikke strekke til,ikke mestre eller få til det man ønsker...

Samme her.... mest plaget av utmattelse og søvnløshet. Smertene har jeg stortsett lært meg å leve med.
Husker en dag i 2007 der jeg var ute og gikk og fikk en følelse av at noe manglet eller at jeg hadde glemt noe. Kom på det etter hvert at det bare var at jeg ikke kjente noen smerter, var veldig rar følelse.

Back
Topp