Borte.

jeg har skåret vekk tre føflekker, en hos fastlege og to hos plastikkirurg.. har ikke hatt oppfølging etterpå, bare lapp med hjem hvor det sto at sting skal fjernes da og da og at jeg får brev i posten om det er unormale funn i føflekken...

Jeg har også tatt bort flere hos både fastlege og plastikkirurg uten noen oppfølging etterpå. 

Hmm.Merkelig da. Ringte klinikken igjen og de sa det var helt vanlig. De pleide ha det etter fjerning av føflekk. Men jeg fikk fremdeles ikke noe svar på hva resultatet ble.

Men, om det skulle vært noe alvorlig, så hadde de neppe satt opp en ny time før om tre måneder? :)
ville tro det var hensiktsmessig og ta deg inn så fort som mulig om det var tilfelle :)

Jeg fjernet tre føflekker og ingen timer etter det. Fikk bare brev i posten om at de ikke hadde funnet noe galt i de de fjernet...

Kan jo hende de har en annen rutine der du gjorde det da.

jeg har fjernet 4 stk.  har aldri vært på kontrolltime etterpå.

Takk for svar!:)

Nå kan dere få slutte å fortelle meg at dere ikke har hatt kontrolltime;) Si heller om dere har hatt!;)
Neida, jeg får bare satse på at de har en annen rutine hos dem. Jeg fikk jo omsider snakket med hun telefondama igjen, og hun sa det var vanlig å kalle inn til kontrolltime når man hadde fjernet føflekk. Følte bare ikke jeg fikk noe klart svar første gang jeg snakket med dem.

Og jo, hadde det vært noe galt vil jeg ikke tro de hadde ventet nesten 4 mndr før jeg fikk komme inn. Det er jo en seriøs bedrift dette her.
Dessuten er de jo pliktet til å gi meg beskejd om det er noe galt! Nå ble jeg lovet at legen skulle ringe meg opp igjen idag eller i morgen (antagligvis i morgen med min flaks;)) og gi resultatet. Det var egentlig det jeg lurte mest på, at ikke telefondama kunne gi resultatet selv. Hun sa papirene nok er hos legen...

Men når hun ringte første gang var det aldri snakk om resultatene, var bare kontrolltimen hun nevnte. Så jeg kan vel egentlig ikke tro det er noe galt...

Jeg skulle ønske jeg hadde fått tilbud om det!! Arrene mine ser helt j**** ut og klør noe infernalsk... Det er 10 år siden jeg fjernet føflekkene mine.

Back
Topp