Borte:)

Stress neeeeed!

slutt å tenk på hva du må finne og ikke finne, den rette mannen dukker opp med eller uten unger. 

Skjønner dilemmaet, men tenker at det kan være vanskelig å styre de tingene? Vanskelig nok å finne en som passer, og om du først forelsker deg er det vel mye som skal til for at du dropper ham av en sånn grunn? Nå er det så klart mange forhold som tar slutt fordi den ene ønsker barn og den andre ikke gjør det, så jeg skjønner at du tenker på det. Men om du ikke kan få barn av medisinske grunner, så er det jo litt annerledes enn om du ikke ville- om du skjønner hva jeg mener.
Sånn ideelt sett er det muligens best med en som har barn så ikke dette blir et potensielt problem... Men jeg ville ikke rådet deg til å tenke alt for mye på det.
Har en venninne som ikke kan få barn (har fjernet livmoren veldig ung pgr av kreft), og hennes kjæreste som i utgangspunktet ville ha barn har innfunnet seg helt med at dette ikke kan skje- og de har det superfint enda etter ti år sammen. Så jeg vet ikke- folk er forskjellige. Følg følelsene dine, du.

Nå må jeg bare være ærlig med deg her. Du må konsentrere deg litt om deg selv og barnet ditt. Du dater i øst og vest og stresser frem og tilbake. Du må roe deg ned og bli komfortabel med deg selv og din situasjon. Det hjelper ikke å stresse og det hjelper ikke barnet ditt heller. Du må rett og slett finne roen før noen andre vil finne roen med deg. Og på hver date så strever du med perfekt mat, perfekte klær og perfekt deg. CHILL!!! Han kommer når han kommer.

hehe, her får jeg så fjæra fyker;)
Jeg har ikke data mer enn 1 fyr i over en tid nå.. Derfor jeg begynner å bli usikker, pga denne fyren har ikke unger, men vil ha!

PersilleLille skrev:
Jeg har ikke data mer enn 1 fyr i over en tid nå.. Derfor jeg begynner å bli usikker, pga denne fyren har ikke unger, men vil ha!

MEn du har jo hatt ørten tråder frem og tilbake og han der "ene" fyren din, skal skal ikke, vil vil ikke, dumpa og nå tydeligvis ikke dumpa alikevell?

Jesus....

RekeKreke skrev:

PersilleLille skrev:

MEn du har jo hatt ørten tråder frem og tilbake og han der "ene" fyren din, skal skal ikke, vil vil ikke, dumpa og nå tydeligvis ikke dumpa alikevell?

Jesus....

ja det har vært en del tråder...er litt ny innen dette, så beklager at jeg spør om ting, og blir litt usikker.. ingen har sagt du må svare eller bruke energi på å irritere deg over meg...du har hatt dine tråder du også frøken!

Det var ikke sånn ment. Og det har bare vært en på to mndr kanskje, men du har jo hatt en del tråder om mannfolk før, og derfor tenkte jeg at du ikke var komfortabel med din situasjon. Og det er noe jeg faktisk kan skjønne. Det er vanskelig til tider og man blir rastløs.. Om han har barn eller ikke bør ikke spille noen rolle. Man kan gå glipp av mange gode men på den måte. Men hvis man absolutt ikke vil ha flere barn, så kan jo dette være lurt at man har samme mening. Det er ulemper og fordeler med og uten unger. Er vanskelig å råde deg til noe med mindre du er bestemt på om du vil ha flere eller ikke.. Jeg har synes det var vanskelig når vi har forskjellig oppdragelse og forskjellig meninger om hva som bør være lov og ikke lov. Mange helgepappaer har ikke så strenge regler hjemme fordi at barna er der så lite, og det er noe som krasjer fullstendig ed mine synspunkt for eksempel.

Lissyjane skrev:
Det var ikke sånn ment. Og det har bare vært en på to mndr kanskje, men du har jo hatt en del tråder om mannfolk før, og derfor tenkte jeg at du ikke var komfortabel med din situasjon. Og det er noe jeg faktisk kan skjønne. Det er vanskelig til tider og man blir rastløs.. Om han har barn eller ikke bør ikke spille noen rolle. Man kan gå glipp av mange gode men på den måte. Men hvis man absolutt ikke vil ha flere barn, så kan jo dette være lurt at man har samme mening. Det er ulemper og fordeler med og uten unger. Er vanskelig å råde deg til noe med mindre du er bestemt på om du vil ha flere eller ikke.. Jeg har synes det var vanskelig når vi har forskjellig oppdragelse og forskjellig meninger om hva som bør være lov og ikke lov. Mange helgepappaer har ikke så strenge regler hjemme fordi at barna er der så lite, og det er noe som krasjer fullstendig ed mine synspunkt for eksempel.

Takk! nei jeg har ikke vært så komfortabel.. som jeg har sagt før, jeg er ny innen dette, jeg aner ikke hvordan slikt fungerer mtp at jeg har vært i forhold over lenger tid.. og når det plutselig dukker opp et mannfolk som det kan bli noe med, blir jeg usikker.. ikke på følelser eller noe, men mtp min livssituasjon...
Det er dumt det har virka som jeg har data i øst og vest, og med mangen mannfolk.. det har bare vært 2, en det ikke ble noe med, og han jeg holder på med nå..
Syns bare ikke det er greit å bli "angrepet" på nett, av folk som ikke vet hvem jeg er, som tydelig dømmer meg.. Tenker da på et innlegg lenger oppe! jeg tåler det, men syns bare det er dumt..

Back
Topp