PersilleLille
Glad i forumet
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, her får jeg så fjæra fyker;)PersilleLille skrev:
Jeg har ikke data mer enn 1 fyr i over en tid nå.. Derfor jeg begynner å bli usikker, pga denne fyren har ikke unger, men vil ha!
RekeKreke skrev:
hehe, her får jeg så fjæra fyker;)PersilleLille skrev:
Jeg har ikke data mer enn 1 fyr i over en tid nå.. Derfor jeg begynner å bli usikker, pga denne fyren har ikke unger, men vil ha!
MEn du har jo hatt ørten tråder frem og tilbake og han der "ene" fyren din, skal skal ikke, vil vil ikke, dumpa og nå tydeligvis ikke dumpa alikevell?
Jesus....
Det var ikke sånn ment. Og det har bare vært en på to mndr kanskje, men du har jo hatt en del tråder om mannfolk før, og derfor tenkte jeg at du ikke var komfortabel med din situasjon. Og det er noe jeg faktisk kan skjønne. Det er vanskelig til tider og man blir rastløs.. Om han har barn eller ikke bør ikke spille noen rolle. Man kan gå glipp av mange gode men på den måte. Men hvis man absolutt ikke vil ha flere barn, så kan jo dette være lurt at man har samme mening. Det er ulemper og fordeler med og uten unger. Er vanskelig å råde deg til noe med mindre du er bestemt på om du vil ha flere eller ikke.. Jeg har synes det var vanskelig når vi har forskjellig oppdragelse og forskjellig meninger om hva som bør være lov og ikke lov. Mange helgepappaer har ikke så strenge regler hjemme fordi at barna er der så lite, og det er noe som krasjer fullstendig ed mine synspunkt for eksempel.Lissyjane skrev: