BORTE

mammaen20102012

Betatt av forumet
BORTE

Jeg bestilte også tester fra ebay for noen dager siden, tror faktisk det er den samme som du har der :) Jeg bestilte 2 stk, som jeg tenkte jeg skulle ta med litt mellomrom, for å se om de slo ut på det samme :)
Det blir spennende! :-D
Jeg har følelse på jente, og har hatt det siden før jeg ble gravid, av en eller annen grunn..

alt det finnes! Spennende å se om det stemmer da!  Leste på nettet at det finnes flere falske tester men aner ikke hvilke merker det er da. Eller det har vertfall vert falske tester til salgs tidligere

Så spennende =)

Men trodde ikke man kunne ta de testene så tidlig?
Mener jeg bare har lest det et sted, men jeg husker sikkert feil;)

Blir uansett spennende og se om det stemmer =)

Den testen jeg har bilde av her er ikke så mye omtalt i mediene, så stoler ikke på den..
Den andre jeg har kjøpt kostet jo 4 ganger mer, og har vært mye omtalt i mediene både her i Norge og i utlandet. Den intilligender kan ikke brukes før i uke 10, så stoler mer på den egentlig.

TemmeligHemmelig skrev:
Så spennende =)

Denne kunne man teste fra uke 5-6 !
Første testen jeg har kommet over som sier at man faktisk kan teste så tidlig.

HB88 skrev:
Jeg bestilte også tester fra ebay for noen dager siden, tror faktisk det er den samme som du har der :) Jeg bestilte 2 stk, som jeg tenkte jeg skulle ta med litt mellomrom, for å se om de slo ut på det samme :)
Jeg har følelse på jente, og har hatt det siden før jeg ble gravid, av en eller annen grunn..

Du får legge ut bilde/resultat du også.. 
Så får vi se om vi har riktig :D!!!

emiliesin skrev:
alt som finns 

Jeg testet med plumbo i sist svangerskap.. haha.. og den funket 

huh? fortell...

Så spennede da, kansje jeg må en tur på ebay :D Men ebay er litt farlig for meg, plutselig så dumper det pakker i posten i hytt og pine ;) hehe

mammaen20102012 skrev:

HB88 skrev:

Du får legge ut bilde/resultat du også.. 
Så får vi se om vi har riktig :D!!!

Ja, jeg skal legge ut resultatet når jeg har det klart! :) Mulig det blir på bloggen min, men da er det bare å gå inn der :)

mammaen20102012 skrev:

TemmeligHemmelig skrev:
Så spennende =)

Aaah, da skjønner jeg =D
Visste ikke at det fantes forskjellige typer, har bare så vidt lest om de testene.

emiliesin skrev:

-kommersnart- skrev:

emiliesin skrev:
alt som finns 

Jeg testet med plumbo i sist svangerskap.. haha.. og den funket 

huh? fortell...

Hehe.. du tisser i to kopper også tilsetter du plumbo i det ene mener jeg det var.. også ser du farge forskjellen på de to etter så så lenge.. google det så står oppskriften :D 
hehe.. om det blir rød/brun så er det gutt og grønn/blå så er det jente mener jeg å huske 
tøfft! Det skal jeg jammen meg prøve  hvor tidlig tok du testen? Står på nettet at en bør være 15 uker på vei... det er jo kjempe lenge til! og har sannsynligvis vert på ultralyd da ;P

mammaen20102012 skrev:

TemmeligHemmelig skrev:
Så spennende =)

Om Babygender står det "Find out if you are having a Boy or a Girl as early as 6 week of your fetal development" ... det vil vel si 6 uker etter eggløsningen det? Ikke 6 uker etter siste mens...?

Tester man med plumbo, så er det jo bare å teste både nå og etter uke 15..
Men tror jeg ville stolt mer på de andre testene som viser rosa jente blå gutt..
Uansett morro å sjekke da? :D

Si ifra om noen har prøvd eller skal prøve Plumbo.. 
Tror jeg må kjøpe for å teste det!

Back
Topp