Borte

Secret agent

Betatt av forumet

Jeg gikk opp 20 kg forrige svangerskap, og har gått ned 10-12 kg igjen, men er mye jeg skulle hatt vekk :( Nå er det jo ikke noe å gjøre med det før etter dette svangerskapet da men :)

Gikk opp 16 kg sist gang og har gått ned 11 av dem.
Så starter på 5 kilo over trivselsvekta denne gangen:/

Gikk vel opp kanskje 6-7 kg,husker ikke helt..nå sjekke i papirene mine:) jeg er nok litt lettere nå enn foran sist graviditet.

jeg gikk opp 12 og har bare gått ned 6, og har en del og ta av fra før, men håper og klare og få det av etter dette svangerskapet:)

jeg var vel 21 kilo pluss når jeg fødte. Riktig nok hadde jeg fått en del vann på slutten av svangerskapet, men det var nok bonuskilo kan man si. Alt var borte etter 6 mnd og når jeg ble gravid igjen nå 11 mnd etter forrige fødsel var jeg 2 kilo under forrige startvekt. Har lovet meg at jeg ikke skal spise så mye sjokolade denne gangen nei!! Har nemlig ikke tro på at jeg er like "heldig" denne gangen også...

gikk opp 20 sist svangerskap, og det var borte på 3 mnd MEN, når jeg slutta å amme kom kiloene og jeg er nå 6 kilo mer enn når jeg ble gravid med sønnen min emoticonhåper dermed på å gå opp mindre den gangen her!

Jeg gikk opp 25 kg sist svangerskap.... (mye vann, men likevel...) Etter ca. 9 mnd hadde jeg to "bonuskg" igjen. De tok det enda ett år å kvitte seg med, og i vår var jeg tilbake på idealvekten min, som er 60 kg.
Og nå er det pån igjen...  Hehe...emoticon

Håper på å ikke gå opp like mye i vekt denne gangen. Sist gang fikk jeg kraftig bekkenløsning i uke 30, og ble liggende mye hjemme og trøstespise...

Gikk opp fra 51 til 67 sist, altså 16 kg. Veier 55 nå, så jeg er veldig fornøyd med det, kunne ikke tenkt meg å veid 51 igjen for da var jeg tynn.Fødte sist i juni 2009.

jeg la på meg 18 kg sist og alt er borte, men var mye mer trent før sist sv.skap enn jeg er nå.

hva gikk den oppfølgingen utpå?    gikk opp 17 kilo sist, og har ikke gått ned noen av dememoticon    men etter denne fødselen her skal det gjøres noe med! BANK I BORDET!!

Hmmmmm skrev:
jeg er 5 kg under forrige startvekt... gikk opp 10 kg sist...fikk oppfølging for å forhindre for stor oppgang siden jeg hadde en hel del for mye i utganspunktet..

denne gangen har jeg "bare" 30 i bmi...og ber ikke om noe oppfølging... :)

Jeg gikk opp 2 kg forrige svangerskap (mao; jeg gikk utrolig nok NED.. prøvde ikke på det!), og mistet 1 kg pr. dag de første 14 dagene etter fødselen. Da var jeg 3 kg unna matchvekt. Dessverre har jeg lagt på meg et par-tre kg i sommer, så jeg håååper jeg er like heldig og slipper mye vektøkning denne gangen også.

Eg gikk opp 11kg sist, og gikk ned igjen alt iløp av første uka..Heldig !
Nå veger eg desverre like mye som i svangerskapet (overvektig), og er veldig spent på kor mye eg legger på meg:( Gruer meg !!
Er og veldig spent på når eg får mage siden eg er overvektig :(

La på meg 21kg forrige gang jeg var gravid. Gikk ned 16kg ganske fort, men de siste 5 kg vil ikke slippe taket :p Og nå har jeg gått ned 1 kg.... er pga jeg er så kvalm for tiden

Jeg la på meg 7 kg. Når jeg reiste hjem i fra sykehuset så hadde jeg 1 kg "bonusvekt" og etter det så raste det av ytterlige 6 kg. Så det blir spennende å se hvordan det går denne gangen. Viktig å drikke mye vann i løpet av dagen folkens 

Jeg la på meg 7 kg. Når jeg reiste hjem i fra sykehuset så hadde jeg 1 kg "bonusvekt" og etter det så raste det av ytterlige 7 kg. Så det blir spennende å se hvordan det går denne gangen. Viktig å drikke mye vann i løpet av dagen folkens 

Har tre kg igjen. Gikk opp 30 kg sist :S Kommer til å være beinhard med meg selv denne gangen. Nekter å gå opp mer enn max 15 kg! Har aldri vært overvektig før og har mildt sagt ikke trivdes med det... Tenker at om jeg greier å unngå å gå opp før etter 12 uker er jeg sånn høvelig i rute. Gikk opp enormt i den perioden i forrige graviditet pga 0 aktivitet (sov stort sett) og sinnsyk matlyst.

Jeg er overvektig, med bmi på 30-31. 

Forrige svangerskap gikk jeg opp 6-7 kg, og to uker etter fødsel hadde jeg mistet 11. Da jeg etterhvert kuttet ned og kuttet ut ammingen, gikk jeg opp igjen. 3-4 kg da hun var 6-7 mnd og 3-4 kg da hun var 10-11 mnd. Og de kg har blitt. Så nå veier jeg ca 4 kg mer enn da jeg ble gravid sist. 

Jeg håper jeg ikke får en høyere vekt som høygravid denne gangen, men da må jeg være litt flinkere på slutten. Da jeg ammet spiste jeg hva som helst, men det kan jeg ikke når jeg trapper ned på ammingen!

Back
Topp