Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mener du at de som har forovervendt ikke vil det beste for barnet sitt? Hvorfor skal du be om ikke å bli
dømt når du dømmer andre? Ikke det at jeg dømmer deg. Jeg gir blaffen i hvilken vei folk har ungene sine i bilen, så lenge de sitter riktig og i en godkjent stol. Det er da opp til hver foreldre å finne ut hva de mener er best også. Synes hele tråden din virker som en tråd bare for å provosere fram reaksjoner på folk. Noen som kjeder seg om morgnen?
Nå dreide hovedinnlegget seg om en som ikke har blitt 2 år engang da..
Vet ikke hva HI mener, men JEG kan godt si at jeg ikke skjønner at noen som har et barn under 2 år forovervendt vil det beste for barnet sitt!
De kan jo ikke ville det når det ikke er det beste. Punktum.
Det er ikke alle som er på babyverden, så det er ikke alle som vet det...! Og de vil nok det beste for barnet sitt de også, akkurat som du og jeg!
Jeg var ikke på babyverden da eldste var på den alderen jeg heller. [:)]
Har ingenting med babyverden å gjøre.. Babyverden er jo bare et forum med prat. [:)]
Jeg sjekket ut masse om bilstoler da vi byttet fra babystol, og regner med at de fleste andre også gjør det når de skal økjøpe nytt sete..
Trenger ikke å ha vært i nærheten av babyverden en gang. [:)]
Du sier at de ikke vil det beste for barnet sitt. Er det jeg reagerer på.
Har flere venninner som har ungene forovervendt og de vil barna sine like mye godt som alle andre. Det blir å dømme noen fordi de ikke tar samme valg som deg!
Flott at andre får det med seg med det er det ikke alle som gjør..
Uenig!
Hadde det vært valg mellom rosinbolle eller bolle med sjokoladebiter så hadde det vært noe annet.
Mener du at de som har forovervendt ikke vil det beste for barnet sitt? Hvorfor skal du be om ikke å bli
dømt når du dømmer andre? Ikke det at jeg dømmer deg. Jeg gir blaffen i hvilken vei folk har ungene sine i bilen, så lenge de sitter riktig og i en godkjent stol. Det er da opp til hver foreldre å finne ut hva de mener er best også. Synes hele tråden din virker som en tråd bare for å provosere fram reaksjoner på folk. Noen som kjeder seg om morgnen?
Nå dreide hovedinnlegget seg om en som ikke har blitt 2 år engang da..
Vet ikke hva HI mener, men JEG kan godt si at jeg ikke skjønner at noen som har et barn under 2 år forovervendt vil det beste for barnet sitt!
De kan jo ikke ville det når det ikke er det beste. Punktum.
Det er ikke alle som er på babyverden, så det er ikke alle som vet det...! Og de vil nok det beste for barnet sitt de også, akkurat som du og jeg!
Jeg var ikke på babyverden da eldste var på den alderen jeg heller. [:)]
Har ingenting med babyverden å gjøre.. Babyverden er jo bare et forum med prat. [:)]
Jeg sjekket ut masse om bilstoler da vi byttet fra babystol, og regner med at de fleste andre også gjør det når de skal økjøpe nytt sete..
Trenger ikke å ha vært i nærheten av babyverden en gang. [:)]
Du sier at de ikke vil det beste for barnet sitt. Er det jeg reagerer på.
Har flere venninner som har ungene forovervendt og de vil barna sine like mye godt som alle andre. Det blir å dømme noen fordi de ikke tar samme valg som deg!
Flott at andre får det med seg med det er det ikke alle som gjør..
Uenig!
Hadde det vært valg mellom rosinbolle eller bolle med sjokoladebiter så hadde det vært noe annet.
Helt i orden. Da er vi enige om å være uenige. Jeg mener like fullt ut at mine venninner vil barna sine det beste selv om de sitter forovervendt
Da er vi enige om å være uenige ja. [:)]
Jeg dømmer ingen for å ikke ta samme valg som meg. Har ingeting med hva JEG velger, men hva som er anbefalt av de som kan det.
Når det gjelder andre ting må folk gjerne velge noe annet enn det jeg gjør, så lenge det ikke har med barnas sikkerhet å gjøre.. Der er jeg veldig bestemt på hva jeg mener, og endrer ikke syn. [:)]