borte

dolly duck

Elsker forumet
,,

Sopp?

Sopp?[8|]

Sopp.. kjøp canesten[:o]

Høres nok ut som sopp, men det kan være andre ting.
Kontakt legen din så du vet, trenger ikke en soppbehandling dersom det er noe annet.

Vil tro det er sopp, og da er det vel Canesten eller Pevaryl som gjelder.

Har en lettere for å få slikt når en er gravid?

Fy så grusom!! Aldri vert borti det[&o] Hvordan skal jeg få sove i natt[:o]

Er nok sopp.
Har du ikke canesten så kan du smøre på litt yoghurt naturell så lindrer det litt til i morgen.

ORIGINAL: komlemamma

HAHAHA, så bra![:D]

ORIGINAL: dolly duck

Har inntrykk av at man lettere får det som gravid, ja.

¨

Ja, det er vanligere når man er gravid. Har ingen andre råd enn canesten, men da må du jo på apotek. Kanskje det finnes kjærringråd som funker?

Og midler mot det kan en ta når en er gravid? Jippi, dette var jo skikkelig herligt (eller ikke[:'(])

sopp eller herpes?[:-]

Høres ut som du har fått blomsterfny ja, du får ta en tur til legen. Som noen sier, så hjelper youghurt naturell hvis det svir intenst nå :)
Vet ikke om jeg ville satset på søt youghurt med smak da...

Hadde jeg bare hatt naturell youghurt..[8|]

Men sånn ellers, er nattesøvn å se lenge etter? Må jeg til legen for det?

Ikke at jeg synes det er så flaut og nevne overfor legen, men skal dit på torsdag, liker ikke å oppholde så mye tid hos legen[:)]

Her er noen kjerringråd (har ikke testet dem, men de så ganske uskyldige ut) http://www.kjerringrad.com/underlivssopp-482.html

Alternativt kan vel en kald klut lindre litt (men kortvarig).

Eg hadde det sånn hele svangerskapet, fødte for 4 uker siden og har ikke klødd siden da. Og det var ikke sopp, eller noe annet. Eg bare klødde !

ORIGINAL: lille_pus

Eg hadde det sånn hele svangerskapet, fødte for 4 uker siden og har ikke klødd siden da. Og det var ikke sopp, eller noe annet. Eg bare klødde !

Mistenker om det kan være slik her også, men altså- hva hjalp deg når det sto på som verst? Gratulerer med den lille foresten[:)]

ORIGINAL: lille_pus

Mistenker om det kan være slik her også, men altså- hva hjalp deg når det sto på som verst? Gratulerer med den lille foresten[:)]

du kan somregel se på utfloden din om det er sopp. om fingen kommer ut med kvite klumper ala cottage ches og lukter gjærd så er det sopp. er et kjerringråd med noe eddik som vistnok funker, men ville nok heller fått salve på apoteket.

Back
Topp