Borte

Angelica89

Elsker forumet
.

Jeg rakk ikke lese det 100% før det ble borte. Men utfra det jeg leste syntes jeg ikke du skal ha noe dårlig samvittighet eller føle noe skyll. Alle hakker litt på hverandre, og å reagere som han er bare ikke aksebtabelt, selv om han har drikki. At han har drikki formye er ingen unnskyldning. Jeg tror jeg hadde klikket på han jeg, og ikke akkurat tilgitt så lett. Var borti en x som plutselig klikka sånn 1 gang, hadde aldri gort det før, men det skjedde oftere etter det først hadde skjedd en gang. så han gikk på hue og ræva UT....................
Håper det aldri gjentar seg igjen[;)], og om det gjør det så tving han til å snakke med noen.....

ORIGINAL: teamo10

Jeg rakk ikke lese det 100% før det ble borte. Men utfra det jeg leste syntes jeg ikke du skal ha noe dårlig samvittighet eller føle noe skyll. Alle hakker litt på hverandre, og å reagere som han er bare ikke aksebtabelt, selv om han har drikki. At han har drikki formye er ingen unnskyldning. Jeg tror jeg hadde klikket på han jeg, og ikke akkurat tilgitt så lett. Var borti en x som plutselig klikka sånn 1 gang, hadde aldri gort det før, men det skjedde oftere etter det først hadde skjedd en gang. så han gikk på hue og ræva UT....................
Håper det aldri gjentar seg igjen[;)], og om det gjør det så tving han til å snakke med noen.....

Signerer.. Jeg rakk å lese, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for at han klikka.. Noen klikker i fylla og da bør de heller begrense inntaket enn at dere aldri kan drikke sammen igjen.. Du fortjener bedre enn det der, og det virket det som han skjønte i ettertid også.. :)

Tusen takk for at dere orket å lese. :) får håpe det ikke skjer igjen... hvis det gjør det er det nok over å ut, selvom jeg er SYKT gla i gutten!! :( Han har jo vært så SNILL hele tiden så skal det her plutselig skje. kjente han ikke igjen jeg..

Stor klem til søte deg (Fekk ikkje lest innlegget ditt)

Eg føler sånn med deg. Det må ha vært sykt skremmande...
Er dessverre redd for at det som skjer en gang, kan skje igjen... Og det er ikkje noko morsomt å sitte og vere redd kvar gong han drikker....?

Håper iallefall han ligger riiiiiiiimelig langflat....
Uansett om du har hakka på han eller ikkje, det der skal ikkje skje... Dersom han er misfornøgd med noko so må han vere voksen nok til å kunne sei det til deg på en ordentlig måte....

Stor klem til deg!!

Ja han la seg langflat. Heldighvis.. Takk for klem og varme tanker jenter <3

fikk ikke lest det, men sender en klem din vei[:)] Forresten det var en helt nusselig signatur

ORIGINAL: Kokle

ORIGINAL: Kokle

Back
Topp