Borte

*BalleFlass*

Elsker forumet
*

Om det ikke lukter er det nok ikke urin.. [:)]

Urin hadde vel lukta vil jeg tro?

ja...altså...jeg tror ikke det lukter...[&:] jeg lukter ikke nedi trusen liksom... men etter at jeg har vært på do stinker det noe helt vannvittig....legen mente dette var normalt, men jeg vet ikke jeg[:(]

ville ringt jordmor jeg

høres ut som du trenger litt knipeøvelser! veldig viktig når man er gravid[:)]

Er nok bare utflod :) jeghadde perioder der det kom så mye utflod at jeg trode vannet hadde gått men det måtte de faktisk ta under fødselen:P

Huff...dette er ikke kjekt[:(] skal begynne å knipe for harde livet nå ja....

Takk for svar jenter....[:(]

Er du gravid, eller har født fra før?

Hvis man er gravid, så tisser man jo gjerne ofte og babyen trykker på urinblæren....asså man har litt ukontrollerte lekkasjer[:)]

Hvis du har født, så er det helt naturlig og ha litt problemer med lukkemuskelen både "her og der" for å si det sånn.

Du kan jo evt ta på deg et bind og få deg en legetime.....så kan de jo ta noen prøver av det som kommer ut[:)]

ORIGINAL: Piril

Hvis man er gravid, så tisser man jo gjerne ofte og babyen trykker på urinblæren....asså man har litt ukontrollerte lekkasjer[:)]

Hvis du har født, så er det helt naturlig og ha litt problemer med lukkemuskelen både "her og der" for å si det sånn.

Du kan jo evt ta på deg et bind og få deg en legetime.....så kan de jo ta noen prøver av det som kommer ut[:)]

Jeg er gravid og har født før ja...[:)]

Huff....ja... synes det er så forferdelig pinlig dette her jeg[:(]

hver gang jeg nyser så må jeg "holde" meg der nede på en måte, for ellers kan jeg lett skvette et par dråper[8D]

ORIGINAL: *BalleFlass*

ORIGINAL: Piril

Jeg er gravid og har født før ja...[:)]

Huff....ja... synes det er så forferdelig pinlig dette her jeg[:(]

Neida, det skal du ikke tenke på! [:)] Trur nok de fleste her inne veit akkurat hvordan det der er! [:)]
Det er helt naturlig! Hvis du reiser deg opp etter at du har tisset, så stå litt i 30sekunder med dopapir ned nede.....så skal du se at du ikke har tømt deg ordentlig....

Back
Topp