*borte*

Du får bare knaske jerntabletter.. Skyll ned med appelsinjuice, og ta c-vitamin i tillegg! [:)]

Jeg ville bedt om en sykemelding ja, sånn at du fikk tid til å hente deg inn igjen. Du bør merke forskjell etter en ukes tid, så en uke sykmelding er sikkert nok. [:)]

God bedring!

ORIGINAL: Pijah

Jeg ville bedt om en sykemelding ja, sånn at du fikk tid til å hente deg inn igjen. Du bør merke forskjell etter en ukes tid, så en uke sykmelding er sikkert nok. [:)]

God bedring!

samme tenkte eg.

ORIGINAL: rodstilk

Du får bare knaske jerntabletter.. Skyll ned med appelsinjuice, og ta c-vitamin i tillegg! [:)]

sign!

ABSOLUTT!!! riktig!...

[:)]

Jeg har heller ikke noe energi, men har heller ikke sjekket jern lager. Det er noe jeg skal be om at legen tar neste gang jeg skal dit. Jeg ble sykemeldt etter permisjonen gikk ut. Og så begynte jeg å jobbe for to uker siden. Har ikke noe overskudd i det hele tatt her hjemme. Alt bruker jeg på jobb.
Legen mener at det har med helheten av hverdagn min å gjøre. Noe jeg er uenig i, men synes det er rart at hun ikke sjekker ut det som har med jernlager, og blod% og evnt andre ting, før hun sier som hun gjør.
Jeg begynte å jobbe fullt for to uker siden. Så jeg kommer til å be om å få en evnt gradert sykemelding en periode for å komme meg igjen.

Back
Topp