*borte*

Skjønner at [:)] er et forsøk på å uttrykke vennlighet men etter slike spørsmål virket den bare malplassert..

ORIGINAL: Sicily

Skjønner at [:)] er et forsøk på å uttrykke vennlighet men etter slike spørsmål virket den bare malplassert..

Eh..?
Herregud..

ORIGINAL: Gitte__

Ja. Medisinsk. var på sykehuset fra 08-16.  

Hvordan opplevde du det? Send gjerne PM

medisinsk og kirurgisk.
den medisinske tok jeg hjemme da. ganske greit egentlig.
den kirurgiske da var jeg på sykehus fra 0800 til 1500

Nei, har heldigvis ikke det [:)]

Men jeg har ligget på samme rom som flere som har tatt medisinsk abort, og synes at det virket helt forferdelig... Huff... [:(]

En vennine av meg tok kirurgisk når hun var 8-9 uker på vei, og hun sier at det gikk veldig greit. Kom dit tidlig på morgenen, fikk narkose, aborten ble utført, hun måtte ligge en liten stund på sykehuset og så dro hun hjem igjen i fin form. Hun spilte faktisk fotballkamp bare noen timer etter at aborten var utført, selv om det sikkert ikke er anbefalt. Hun fikk velge selv faktisk, men vet ikke om man kan det enda?

tatt kirurgisk begge gangene... var på sykehuset fra ca 08.13-14.. alt gikk veldig bra....

ORIGINAL: siljeheleen

Nei, har heldigvis ikke det [:)]

Men jeg har ligget på samme rom som flere som har tatt medisinsk abort, og synes at det virket helt forferdelig... Huff... [:(]

En vennine av meg tok kirurgisk når hun var 8-9 uker på vei, og hun sier at det gikk veldig greit. Kom dit tidlig på morgenen, fikk narkose, aborten ble utført, hun måtte ligge en liten stund på sykehuset og så dro hun hjem igjen i fin form. Hun spilte faktisk fotballkamp bare noen timer etter at aborten var utført, selv om det sikkert ikke er anbefalt. Hun fikk velge selv faktisk, men vet ikke om man kan det enda?

det er vel forferdelig uansett hva en velger... aner ikke om jeg kan velge, skal til legen i romjula. Håper bare det ikke er lang ventetid, vil bli ferdig med det.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Eh..?
Herregud..

Tenkte jeg også.

ORIGINAL: LilleKaisa

Eh..?
Herregud..

Tenkte jeg også.

BEKLAGER!!!!!!

ORIGINAL: jentungen79

ORIGINAL: LilleKaisa

Eh..?
Herregud..

Tenkte jeg også.

BEKLAGER!!!!!!

Det er meg de sier herregud til.. Slapp av. [:)]

Sorry... er litt frynsete kjenner jeg..... orker ikke kritiske og dømmende tråder, men ser jeg må roe ned litt.

ORIGINAL: jentungen79

Sorry... er litt frynsete kjenner jeg..... orker ikke kritiske og dømmende tråder, men ser jeg må roe ned litt.

Skjønner godt at du er litt frynsete.. [&o]

Back
Topp