ORIGINAL: Bambling
ORIGINAL: smash
Jeg har sommerdekk på bilen, breie dekk med dyre felger, og kjørte til jobb i stad.
Reiste hjem litt tidligere da jeg så det begynte å snø, men jeg var visst for seint ute..
Kjørte ut midt i en sving, setter på nødblinken, men ingen stopper.
Så går jeg ut av bilen, og venter på neste bil og DA stopper det flere mannfolk[8D] hehe, ei lita blondine i nød[8D]
En mann hjalp meg, og vi fikk bilen opp igjen. Skulle kjøre videre, men seila ned i grøfta igjen..
Venta på neste bil, og da kom det enda en mann som hjalp meg!
Han rygga bilen litt bakover, for å sette den i en busslomme slik at jeg kunne gå hjem. (ca 40 min å gå) Og han kantkjørte 2 av de dyre felgene[&:] Så blei litt dyrt alikevel, selvom det ikke blei noen skader da jeg kjørte ut. Heldigvis!
Er det masse snø hos dere?
Haha, mannfolk skulle ikke fått lov til å hjelpe jenter i nød av og til!
Jeg og svigerinna mi sto på en bensinstasjon og prøvde å lirke fast et sidespeil som noen selvfølgelig hadde kjørt i mens bilen sto parkert. En hyggelig mann kommer og spør om han skal hjelpe, og vi sier jo ja takk for vi tenker at han har peiling. Så han trykker speilet på plass og KNUS! Og så sier han vær så god og går derifra mens vi står måpende igjen! [8D]
Jeg syns du var smart som kjørte tidlig fra jobb siden du visste at du hadde sommerdekk på, jeg! Jeg f.eks. hadde ikke hatt mulighet til å ta buss hjem, så jeg hadde vært nødt til å sette andre i fare i samme situasjon. Heldigvis bytta vi til vinterdekk i forrige uke, så slapp det i dag! [:D]
hahaha, seriøst?? Sa han ingenting??
Han mannen her beklaga seg og sjekka felgene og sa at det ikke blei noen merker.
Mannen min kikka på bilen da jeg kom hjem, og det var svære merker og felgene må byttes ut.
Haha, de tør ikke å innrømme at de ødelegger noe[8D]