borte

feb&mars

Elsker forumet
[:D]

kjempefint!!!

litt små bilder til at jeg skal klare å komme med noen tips dessverre[8|]

Heldiggrisen! Såg veeeeldi fint ut![:)]

Likte godt det største badet der![:)]

Takk for det, kjempefornøyd med badet..ble nesten litt "for stort" er ekstra takhøyde der også, men kommer seg vel når vi får boblebadet på plass og møblert litt mer[;)]

Ser ut til å være et kjempefint hus, men bildene er litt små.... Er det mulig å legge ut større bilder? Litt lettere å få et inntrykk da :) Gratulerer med nytt hus [:D]

så fint dere har det[:D]

ORIGINAL: Sommergull

Åhh for et lekkert hus dere har kjøpt:) gratulere:) Ja bare for å sette prikken over ièn, i og med at dere har det så pent allerede så kan dere jo feks ha en stålampe som går over sofagruppen.. tenker på en slik fra bohus:

der spisestuen står kan dere jo ha et pent hvitt vitrineskap:) feks dette fra Skeidar:
ser også for meg at det hadde vært fint med en wallstickers på veggen rett frem i spisestuen.. feks:

På barnerommet kan dere jo ha en slik: for å oppvevare alle lekene som samles;) og kanskje et hvitt bord med 2 stoler der vinduet er..

På soverommet kunne dere feks ha snudd senga sånn at den står mot veggen og ha en fin sengekant bak.. og kanskje 2 nattbord på hver side med to fine bordlamper..

Bak sofaen på stuen hadde det vært fint med et bilde av barna feks;)

Tusen takk for tips[;)] Likte godt stållampa fra bohus *ønsker seg til jul* vitrineskap er bestilt til spisestuen (venta på det to mnd allerede[8|]) fra Living..Hvitt, kjempefint synes jeg[;)] Liitt skeptisk til veggordet i spisestua, men har tenkt på et på kjøkkenet på ene veggen hvor det står "kitchen is the heart of the home" og et på soverommet vårt med bilder av oss og minien og over skal det stå "all these because to people fell in love" Sengen bør egentlig stå sånn er kvist på høyre sida for senga og skyvedørs/walk in closet på venstre sida. veggen i front er det tv på og dør..på rommet til minien ønsker han seg et lite bord med to stoler som du sier ja, men han er bare 8mnd så bruker ikke rommet så mye enda..[;)] ellers har han en lignende hylle (expedit) liggende på langs på veggen til venstre med kurver inni til å ha leker i[;)] Ser vi har mye samme smak..Skal til å bestille veggord nå[:)]

Kjempe flott hus![:)][:)]

Og veldig misunnelig på det vaskerommet[8D]

ORIGINAL: Cathrine_86

Heldiggrisen! Såg veeeeldi fint ut![:)]

Likte godt det største badet der![:)]
siiign...

Steike, for et vaskerom!! Huset ser jo enromt ut!! Kjempefint[:D]

Hadde vært fint med større bilder[;)]

Tusen takk for det, dere motiverer meg..så nå henger jeg opp gardiner[:D]

KJempe fint var det[:D][:D][:D]

Tusen takk for det, vi er veldig fornøyde [;)]

ORIGINAL: Niceday