borte

Ole Brumm

Forumet er livet
.

Haha, de begynner tidlig! Størst TV [:D][:D]
Lukas er ikke helt der enda men han sier ofte "førstemann" uten å gjøre noe mer ut av det.

Det hender vi bruker det også. Hvis han ikke vil bade f.eks. så sier vi "førstemann på badet" og da løper han inn. [:D]

Oh yes! Her er det konkuranse for det meste, og full krise om han ikke vinner.

For eksempel: "Men det er urettferdig at du ble først ferdig å spise!"

jaaaaaaaa....holdt på siden før jul....."jeg ble først opp trappa",,,,,"jeg spiste opp maten min først"!! men begynner å bli litt bedre nå..dabbet av liksom[;)]

ORIGINAL: *SommerMamma*

jaaaaaaaa....holdt på siden før jul....."jeg ble først opp trappa",,,,,"jeg spiste opp maten min først"!! men begynner å bli litt bedre nå..dabbet av liksom[;)]

Samme her og enda godt er det. Var moro til å begynne med, men vi har ei nabojente som er helt ekstrem på dette.
Så jeg forklarte Kian at det går helt fint om man ikke vinner bestandig, så etter en liten stund gikk det over.

jaaaaaaaaaaaaa. det har han holdt på med lkenge. å blir sikklig sur hvis han taper. sikklig dårlig taper som sin far...

nja, hun er ikke så gale som broren. Han skal være først til alt .. og seff blir hun svært fornærmet for å ikke være først. Så nå han hyler ut at han er førstemann vil hun være førstedame .. (så er det problemet løst[;)])

Hehehehehe [:D] Konkurerer om størst tv, den var jo bra [:D]

Vi bruker den førstemann får å få henne til å forte seg litt, og heldigvis fungerer den fremdeles [:D]
Lurer veldig på hva vii skal si når dette med førstemann ikke blir kult lengre [8D][:D]

Skal ha i minnet det med førstemann og førstedame, lurt når en har en av hver og kokurransen blir hardere [;)][8D][:D]

.

Back
Topp