borte

Ole Brumm

Forumet er livet
borte 

Så herlig snuppe [:)]
Med tanke på din historie, så syns jeg du absolutt har tatt rette valget!
Flaskeebarn blir friske og fine barn de også [:)]
Tenk at hun er en mnd alt..-det er helt rått hvor fort tiden går!!
Kos dere videre!

Nommin så søt hun er! Veldig lik storebroren sin syns jeg [:D]
Kjedelig at du måtte oppleve ammetrøbbel en gang til men det er ikke noe nederlag å slutte! Hva har vi vel Nan/Hipp/Collett for? [;)]

Dere får kose dere videre i det deilige vårværet, blir vel mange fine trilleturer nå? [:D][:D] Så kooooselig!!!! [:D]

Takk jenter.
..

såååååååå nydelig ei prinsesse.
får helt vondt av deg, stakkar deg du må hatt vondt...du gjrode et kjempeflott valg...amming skal være kos når det ikke er det da er det bare å hive seg på flaska.
begge mine er flaskebarn. snuppa som kan 4mnd før hun har ikkkelid noen nød.
kose deg mye med snuppa:)

Hei!
Har ventet på å høre fra deg, gratulerer så mye!
Så leit å høre at det gikk så galt denne gangen også.
Men, du har tatt en helt rett avgjørelse! Nå har du til og med prøvd til tross
for hvordan det gikk sist. Det rekker lenge!
Kose dere masse sammen nå[:)]

Ååååååååååå, så skjønn hun er, bedårende!!!
Jeg blir så trist av det du skriver, hadde virkelig håpet at det skulle gå bedre denne gangen, men jeg forstår deg så godt at du ikke orker!! Kos deg med babyen og legg vekk de dumme brystene. Godt du har bestemt deg så tidlig, jeg pushet meg selv i tre måneder, nå husker jeg ikke de månedene... så kos og nyt det som er nå... Nydelig jente!!!

Var så godt å høre fra deg atte.

..

Så leit at det ble ammekrøll denne gangen også,Ole Brumm [:(]  Har full forståelse for at du kutter ut [:)] 

Takk for titten på den vakre frøkna med det nydelige navnet [:D][:D]

ORIGINAL: Ole Brumm

Takk jentene mine. Og takk for støtten. Tenker på om jeg har gjort det riktige valget, har av og til lyst til å begynne å amme igjen, men så husker jeg hvor vondt jeg hadde det. Men det stikker litt i mammahjertet mitt..[:(]  Hater puppene mine[:@]

Men er så glad over at jeg er smertefri. I dag er siste dagen med antibiotika og betennelsene er ihvertfall ute av kroppen.
Har mange tanker i hodet, godt å ha dere![;)]

Kjære L.
Jeg vet så godt hvordan du føler deg ang å ikke få til ammingen, det stikker i mammahjertet når en ser hvor lett andre får det til ja. Jeg ble bare så glad jeg nå for at du kuttet ut, og dette kom ikke som en overraskelse etter hva du beskrev sist med smerter etter ås kort tid. Du skal da klare å være være deg oppe i det hele også. Disse puppene er til besvær når de først slår seg vrang ja. Jeg var sensitiv for dunk på puppene lenge etter fødselen til Liam. Hadde noe sinnsyk spreng da jeg sluttet å amme etter to forsøk på sykehuset. Jeg fikk feber og hadde pupper fra halsen og ned, helt grusomt vondt. Nei du kunne ikke gjort en bedre valg spør du meg. Prøv nå å svelg den klumpen av dårlig samvittighet så ofte du klarer vennen. Den blir mindre og mindre med tiden, men den vil nok ligge og lurer en god stund til. Du har det i allefall bedre nå, og enda bedre når du kan løfte på den herlige bedårende snuppeduppa di [:)][:)][:)]

..

For meg ble det enda verre andre gang. Ville ikke gi opp. SKulle få til denne ammingen. Til slutt fikk jeg beskjed fra jordmor på tønsberg sykehus at nå er det på tide å ta vare på babyen og meg selv. Dette går ikke.. og det tok mye lenger tid før kjærlighetsorgen over melka ble borte. En tung og fæl kjærlighetsorg hadde jeg.

Men, er så glad for de dagene jeg hadde melk, at jeg klarte å fylle opp noen få flasker med mm og at han la på seg med mm i de første to ukene, bedre enn ingenting.. for meg, hvor sykt den enn kanskje høres ut.

Så søte deg.. du gjør det som føles best og riktig, vi støtter deg her uansett.

næmmen for ei skikkelig godjente du har, å så lik på Magnus da!!![:D][:)]søøøt

og jeg syns du har gjort det rette valget...
har selv to flaskebarn, da jeg jo fikk brystbetennelse i 1. svangerskap og måtte skjære og presse ut gørr på sykehuset....så vet litt om hva du har vørt gjennom nå[:(][&:][:'(]

lykke til, og kos deg med flaskejenta di...de vokser opp like godt de også..[:)]klem

ORIGINAL: Ole Brumm

Tusen takk Love4two[;)] Er godt å ha dere som har vært gjennom det før, har tenkt mye på deg spesielt i denne prosessen her, godt å vite at jeg ikke er alene og at dere sikkert har hatt de samme tankene som meg.
Puppene mine har krympet litt[;)] og melka er på vei bort ser det ut til, pumper nå 3 ganger om dagen. Så hun får jo enda melk av meg, så det hjelper litt på samvittigheten.
Tenkte seriøst i går kveld på å prøve å amme en gang, bare for å se liksom, men har slått det fra meg nå.. vanskelig.

Hehehe måtte bar le litt da du fortalte at puppene hadde krympet [:D] Husker jeg syntes det var litt kult å ha stoooore pupper, og det før alt sprenget satte i gang for da var ingen ting gøy [8D] Nå har de blitt mindre enn de var før Thea ble født, så nå er de umulige og oppdage [:D][:D][:D]

Klart det hjelper mye på samvittigheten å gi henne litt melk enn ingen ting. Hun har det så fint med det hun får, så gled deg over det du får ut [:)] Jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev så ja jeg har hatt mange av de samme tankene og derfor forstår jeg deg veldig godt. Ikke prøv å amme igjen, da vil dette liksom ikke slutte å surre i hodet. Du har tatt det eneste riktige valget. Tror det vil bli enda sårere hvis du "lurer" deg selv til å tro at det ville gått ann hvis bare..... [:)]

Du har ei bedårende prinsesse [:)][:)][:)] Nusselig og fin er hun. Håper det går fint med dere alle ellers. Hvordan synes du overganger har vært? Føler du at noe har kommet på plass av rutiner og sånt?? Med meg tok det lang tid før jeg følte at nå er alt bra [:)]

Back
Topp