*Borte jenter*

KoseMammaen

Gift med forumet
Sletter den igjen eg... [:)]

Vil jo ikke at folk skal bli lei seg!! [:)] [:)] [:)] 

Men synst det var så bra sagt, for vet om en del tilfeller som er akkurat slik... [;)] 

Ønsker dere alle en god helg, og håper ikke innlegget fikk frem altfor mange tårer[:(] Var ikke ment slik vertfall[:)] 

det var dårlig gjort å skrive denne på en fredag der jeg sitter helt alene og er litt trist fra før....

gråten sprenger på....

jeg er glad for at jeg ikke jobber så mye....

Er så enig i at man må ta være på den tiden man har.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

det var dårlig gjort å skrive denne på en fredag der jeg sitter helt alene og er litt trist fra før....

gråten sprenger på....

jeg er glad for at jeg ikke jobber så mye....

Beklager!! [:)] 
Ville jo ikke gjøre deg trist da[:(] 

ORIGINAL: LovelyTwo

ORIGINAL: Tre blir fire

Er så enig i at man må ta være på den tiden man har.

men er vondt når man må få så dårlig samvittighet.....

Har sletta innlegget nå[:)] 
Beklager at noen fikk dårlig samvittighet[:(] 

ORIGINAL: Lissyjane

Kjemperørende[:)] Men hvis jeg tar meg fri en time,så har ikke jeg råd til å betale mat og husleie,så jeg synes det blir feil og si det sånn[;)] Selv sliter jeg meg i hjel for å få endene til å gå rundt. Har nesten ikke spist på fire uker for at min sønn skal få mat. Jeg trenger virkelig ikke mer dårlig samvittighet enn jeg har[;)]

Forstår deg utrolig godt[:)] 
Beklager!! [:(]
Var jo helst mynta på de som arbeider til alle døgnets tider, for de er arbeidsnarkomane og aldri ser sine søte, små[;)] 

Beklager[:(] 
Det var absolutt ikke meningen[:(]

synes den var søt jeg... Til tider så kan man gli inn i en rutine[:)] synes ikke mammaer som jobber mye skal ha dårlig samvittighet.. bare litt samvær bare engang iblant holder lenge av gangen...! snakker av erfaring![:)]
Jeg så nesten ikke mamma på 3 år jeg... hun satt på rommet og leste og leste og leste fordi hun hadde begynt på sykepleien og tok HF året før... Og så kom hun ut på kvelden for å spise og se på tv etter vi hadde lagt oss.
Pappa jobba fra kl 6 på morran og til langt ut på kvelden og han klarte likevel å sørge for å få oss på skolen og sørget for kveldsmat og var der om noe skjedde[:)]

Men jeg er stolte av dem for det om! vært gift i 23 år nå, de har holdt sammen og mamma har fått utdanningen hun ville ha og pappa klarte et helt landbruk alene[:)]

syns det var ett fint poeng i den jeg- til de som arbeider til alle døgnets tider (som gjerne ikke trenger det..

(ikke feks de som ikke får endene til å møte..)

Dumt at historien ble vinklet feil !

Back
Topp