Borte i helgen

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Samboeren skal male kjøkkenet og stuen. Han er veldig redd for at babien skal ta skade av maling gassen, så derfor dumper han meg av hjemme hos foreldrene mine noen dager. Maling skal jo liksom ikke være så farlig for gravide lenger, men det er kanskje like greit at han får litt arbeidro mens han holder på. Tror ikke jeg er så mye til hjelp når det kommer til sånne ting for tiden. Kan jo ikke klage heller, deilig å komme hjem til nymalt stue og kjøkken [:D]

kan være greit å slippe unna malingsarbeid da.mammaen min skulle pusse opp barnerommet til meg å tvillinsøstra mi når hun var gravid.hun nådde ikke frem til veggen[:D]...hi hi hi

Så fint at det erflere som er litt seint ute med den slags arbeid...Min samboer er i gang med stue- taket i dag. Imorgen tar vi veggene i stua, og tak og lister på kjøkkenet. Og primadonnaen selv sitter i sofaen, og tilkaller naboer og venner til dugnad... Ha det fint hos mor og far [;)]

Ja hvordan er det...??? Vi holder på å legge gulv i stuen, og skal lakke det ertterpå....
Må jeg flykte huset da??

Back
Topp