Borte fra jobb?

Emiliemor

Gift med forumet
Jeg har vært sliten en ukes tid nå. Er 6+1 i dag. Men jeg har presset meg selv til å dra på jobb. Men da orker jeg ingenting annet. Orker ikke å leke med dattera mi eller å gjøre lekser. Vurderer derfor å bli hjemme i morgen. For å hente meg inn litt.

Men så føler jeg liksom det blir feil siden jeg ikke er syk eller kvalm. Bare ekstremt trøtt.

Ja eg har det samme her... Eg var hos fastlege men eg kunne ikke spør om sykemelding for eg e jo ikke syk... Er det greit å bare si at eg ørker ikke gjøre nåkka for å få sykemelding? Eller kansje 50% sykemelding.

Skal ikke være så høy terskel for å være hjemme når en er gravid syns jeg. Man har jo verdens viktigste oppgave-bære frem et barn. Trenger ikke tegn til stress da altså...

Det har skjedd noe på private også som har slått meg litt ut. Så føler egentlig det har blitt litt mye å takle akkurat nå. Jeg får se hva jeg gjør.

Jeg skjønner deg godt! Da blir det jo på en måte litt psykisk, og det er en like god grunn som fysiske plager til å være hjemme!!! Syns jeg!

Ta godt vare på dæ sjøl å få ei sykemelding, d e d bæste for dæ å babyen i magen :love7

Back
Topp